Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De winkels.

Ga naar beneden 
+3
Jakob
Christey
Vena
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De winkels. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkels.   De winkels. - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 17, 2010 7:38 am

'What's up?' vroeg Christey vrolijk. Ze had haar licht blauwe Ray-Ban zonnebril opgezet. In haar tasjes zaten nog twee lolly's. 'Want one?' zei Christey en ze hield de twee lolly's voor Chase's neus. Het weer was heerlijk, en de lucht was prachtig blauw. Het was wel druk in de winkelstraten, maarja dat was het altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

De winkels. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkels.   De winkels. - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 17, 2010 9:57 am

Chase keek naar de 2 lolly’s en pakte er eentje, hij haalde het papiertje eraf en stak de lolly in zijn mond. "Ok, wat wil je nog hebben?" vroeg hij en keek haar aan. Chase hoorde muziek en vond het wel interesant, misschien dat hij straks even zou gaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De winkels. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkels.   De winkels. - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 22, 2010 10:58 am

Christey dacht na. Wáárom moest ze nou ookal weer naar de stad? O duhuh, dat ene jurkje moest ze nog halen!? 'Ehm, ik moet nog even naar de Zara' zei ze vluchtig. De lolly viel uit haar mond op de grond. 'Kut lolly' mompelde ze. Ze haalde een pakje sigaretten uit haar tasje en stak er eentje op. 'Sorry haha, wil je er één?' vroeg ze verontschuldigend. Ze was soms ook zo'n sukkel. 'Wil jij nog ergens naar toe? O o wacht ik moet trouwens zo nog even naar een muziek winkel, maargoed' zei Christey, en ze keek Chase aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

De winkels. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkels.   De winkels. - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 22, 2010 10:40 pm

Chase keek naar het pakje en schudde zijn hoofd, "Nee dankje" zei hij en keek even rond. "Ik vind het allemaal prima" zei hij en glimlachte. Hij liep rustig achter Christey aan en bekeek de etalage’s van de winkels aandachtig. "Is dat niet iets voor jou?" zei hij op een vragende toon en wees naar een etalage waar allerlij jurkjes hingen, elke vorm elke kleur was wel te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De winkels. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkels.   De winkels. - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 25, 2010 1:39 pm

Christey keek in de richting die Chase aanwees, nouja.. Een soort van aanwees en keek hem ongelovig aan. 'Gast, weet je zeker dat je geen gedachte kan lezen? O God, ik móet hier echt in!' zei Christey blij en ze pakte Chase bij zijn hand en nam hem mee de winkel in. Het was een klein gezellig winkeltje met allerlei soorten jurkjes en tuniekjes. Christey rende zowat naar een rekje en zag een schattig jurkje hangen. Ze hielt het jurkje voor haar lichaam. Het jurkje was roze, en het had een raar soort stofje. 'Zal ik 'm passen?' zei Christey met haar lichaam naar Chase toe gedraait.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De winkels. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkels.   De winkels. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De winkels.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: RPG :: Rome-
Ga naar: