Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Christey Nesser

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:10 pm

Naam: Christey Nesser
leeftijd: 16
Afkomst: Oakland California, USA
Kracht: Gedachte lezen
Lengte: 1,72 cm

Verleden: (reden waarom je hier bent) Als kind zijnde kon Christey al gedachte lezen. Al toen ze een baby was. Haar moeder, Abbey, kon het ook. Haar vader Jimmy wist er niks van, en weet het nog steeds niet. Op school werd Christey gepest. Nouja, iedereen vertelde haar dat ze anders was. En dat was ze ook. Ze kon de gedachte lezen van iedereen. Pretty awesome zou je denken, maar dit alles heeft haar vaak genoeg in de problemen gewerkt. Ze weet alles. Alles wat mensen hebben mee gemaakt. Alles wat mensen hebben gedaan, of vinden. Zo ook dat haar vader niet meer van haar moeder hield. Al heel lang niet. Uit eindelijk zijn haar ouders gescheiden en heeft haar moeder een nieuwe man. Haar vader is nog steeds alleen, en werkt tegenwoordig bij een autogarage. Haar moeder kon niet meer voor Christey zorgen, en dus woonde Christey ook ongeveer 3 jaar bij Jakob. (zie relaties)
Karakter: Christey is een leuk en spontaan meisje, die zich vaak niet bewust is van dingen. Zo kan het zijn dat ze opeens helemaal verzonken is.. In jou gedachten. Ze hoort dan geen enkel woord meer. Christey is nogal nieuwschierig en wilt dan ook van alles mee maken. Of het nou stom of leuk is.
Uiterlijk: Christey is een roodharige beauty, die een gezicht heeft van een poppetje, en heeft altijd eyeliner op. Haar haar was eerst erg lang, maar nu heeft ze het zo rond haar schouders. Soms draagt ze een bril, maar 9 van de 10 keer heeft ze haar lenzen in. Ze heeft ook een tattoo, een sterretje in haar linker pols. Ook heeft ze een vlindertje op haar heup.
Relaties: Christey heeft nu zo'n 4 jaar verkering met Jakob, waar ze zo'n drie jaar bij heeft gewoond.

You are the moonlight of my life, every night. Sending all my love to you.

Extra: --
Plaatje: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Laatst aangepast door Christey op di jun 15, 2010 10:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:20 pm

Leuk, goedgekeurd ^^
Heb je braaf alle regeltjes doorgelezen?What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Jakob

Jakob


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-06-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:28 pm

Jup! Ik ben Christey ook btw ahah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:36 pm

Jakob schreef:
Jup! Ik ben Christey ook btw ahah!

Oké dan, ik geloof het wel. Goedgekeurd :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jakob

Jakob


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-06-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:41 pm

Crap ahahah, ik lees net dat de personen manga/anime moeten zijn D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Anette Nando

Anette Nando


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 01-06-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:42 pm

Jakob schreef:
Crap ahahah, ik lees net dat de personen manga/anime moeten zijn D:

Nee toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:43 pm

Jakob schreef:
Crap ahahah, ik lees net dat de personen manga/anime moeten zijn D:

That's not true? waar staat dat? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Jakob

Jakob


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-06-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:44 pm

Anette Nando schreef:
Jakob schreef:
Crap ahahah, ik lees net dat de personen manga/anime moeten zijn D:

Nee toch?



..-Zeur nooit of je moderator mag worden! Als ik zoiets ontvang, beantwoord ik de mail niet eens. Alleen ik bepaal wie dat mag worden en niet omdat we vrienden zijn, maar ik neem alleen iemand aan, als ik hem of haar echt kan vertrouwen en als ik het echt nodig heb. Zo niet, dan doe ik alles het liefst zelf.

-Nu over het plaatje. Het plaatje van je avatar, is zeer belangrijk. De grote maakt mij niet al teveel uit, maar toch heb ik het het liefst dat je avatar 100x100 is, zodat hij niet al teveel zal opvallen tussen de andere. Als je niet weet hoe je dit moet maken, klik dan hier. En ook wil ik dat het plaatje van je avatar hetzelfde persoon is als je personage die je gebruikt op de RPG's. Dit hoeft niet zo zeer hetzelfde plaatje te zijn, als je meer van hetzelfde persoon hebt.

-Je personages uiterlijk moet anime/manga of een andere animatie figuur zijn. Dus, dit betekend "GEEN ECHTE PERSONEN"

-Ik laat het aan jou zelf over hoeveel personages je aanmaakt in dit RPG. Denk er wel aan dat je berichten plaatjes met het juiste personage!

-Probeer geen ruzie te maken! Doe je dit wel, doe dat dan via de pm ajb. Het is namelijk niet de bedoeling dat de sfeer voor de andere RPG spelers word verpest. En als jullie dit toch doen, zorg ik ervoor dat je een dag lang niet kan RPG'en...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anette Nando

Anette Nando


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 01-06-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:45 pm

Jakob schreef:
Anette Nando schreef:
Jakob schreef:
Crap ahahah, ik lees net dat de personen manga/anime moeten zijn D:

Nee toch?



..-Zeur nooit of je moderator mag worden! Als ik zoiets ontvang, beantwoord ik de mail niet eens. Alleen ik bepaal wie dat mag worden en niet omdat we vrienden zijn, maar ik neem alleen iemand aan, als ik hem of haar echt kan vertrouwen en als ik het echt nodig heb. Zo niet, dan doe ik alles het liefst zelf.

-Nu over het plaatje. Het plaatje van je avatar, is zeer belangrijk. De grote maakt mij niet al teveel uit, maar toch heb ik het het liefst dat je avatar 100x100 is, zodat hij niet al teveel zal opvallen tussen de andere. Als je niet weet hoe je dit moet maken, klik dan hier. En ook wil ik dat het plaatje van je avatar hetzelfde persoon is als je personage die je gebruikt op de RPG's. Dit hoeft niet zo zeer hetzelfde plaatje te zijn, als je meer van hetzelfde persoon hebt.

-Je personages uiterlijk moet anime/manga of een andere animatie figuur zijn. Dus, dit betekend "GEEN ECHTE PERSONEN"

-Ik laat het aan jou zelf over hoeveel personages je aanmaakt in dit RPG. Denk er wel aan dat je berichten plaatjes met het juiste personage!

-Probeer geen ruzie te maken! Doe je dit wel, doe dat dan via de pm ajb. Het is namelijk niet de bedoeling dat de sfeer voor de andere RPG spelers word verpest. En als jullie dit toch doen, zorg ik ervoor dat je een dag lang niet kan RPG'en...

Shocked Shocked Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:45 pm

Jakob schreef:
Anette Nando schreef:
Jakob schreef:
Crap ahahah, ik lees net dat de personen manga/anime moeten zijn D:

Nee toch?



..-Zeur nooit of je moderator mag worden! Als ik zoiets ontvang, beantwoord ik de mail niet eens. Alleen ik bepaal wie dat mag worden en niet omdat we vrienden zijn, maar ik neem alleen iemand aan, als ik hem of haar echt kan vertrouwen en als ik het echt nodig heb. Zo niet, dan doe ik alles het liefst zelf.

-Nu over het plaatje. Het plaatje van je avatar, is zeer belangrijk. De grote maakt mij niet al teveel uit, maar toch heb ik het het liefst dat je avatar 100x100 is, zodat hij niet al teveel zal opvallen tussen de andere. Als je niet weet hoe je dit moet maken, klik dan hier. En ook wil ik dat het plaatje van je avatar hetzelfde persoon is als je personage die je gebruikt op de RPG's. Dit hoeft niet zo zeer hetzelfde plaatje te zijn, als je meer van hetzelfde persoon hebt.

-Je personages uiterlijk moet anime/manga of een andere animatie figuur zijn. Dus, dit betekend "GEEN ECHTE PERSONEN"

-Ik laat het aan jou zelf over hoeveel personages je aanmaakt in dit RPG. Denk er wel aan dat je berichten plaatjes met het juiste personage!

-Probeer geen ruzie te maken! Doe je dit wel, doe dat dan via de pm ajb. Het is namelijk niet de bedoeling dat de sfeer voor de andere RPG spelers word verpest. En als jullie dit toch doen, zorg ik e
rvoor dat je een dag lang niet kan RPG'en...

Whahaha, sorry had de regels gewoon van een andere site die ooit al van der was geweest gehaald whahah. Ik heb zelf niet eens de regels door gelezen, dom, mijn fout ghahah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jakob

Jakob


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-06-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:46 pm

Vena schreef:
Jakob schreef:
Crap ahahah, ik lees net dat de personen manga/anime moeten zijn D:

That's not true? waar staat dat? Shocked

Woah okey! Ik schrok al ahaha What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:47 pm

Jakob schreef:
Vena schreef:
Jakob schreef:
Crap ahahah, ik lees net dat de personen manga/anime moeten zijn D:

That's not true? waar staat dat? Shocked

Woah okey! Ik schrok al ahaha What a Face

Aangepast Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Fritz

Fritz


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 09-06-10

Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitimevr jun 11, 2010 12:16 pm

Damn, spijtig dat ze al bezet is I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Christey Nesser Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christey Nesser   Christey Nesser Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Christey Nesser
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Christey en Jakob's kamer
» Christey wilt Fritz leren kennen AHAHAH : DD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: Algemeen :: Aanmelden en regels-
Ga naar: