Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stel jezelf even voor!

Ga naar beneden 
+9
Valentina
Michael
Julia
Chase
Chloe
Davin
Micah
Vena
Jakob
13 plaatsers
AuteurBericht
Jakob

Jakob


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-06-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:30 pm

Hayzzz (:! Ik dacht, dit lijkt me wel gepast zodat we elkaar een beetje leren kennen n___n

Ik ben Juliët, ik ben 13 jaar en sommige zullen mij wel kennen als Billie Joe's love. Ik ben spastisch gek van Green Day, en ik hou ook van Paramore! Ik ben hier Christey én Jakob, en ja verder.. ahah hey XD!


Nouja dat was het dus wel, dus stel jezelf voor (:!
x


Laatst aangepast door Jakob op zo jun 13, 2010 12:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:42 pm

Leuk idee.

Nou goed, ik ben Sacha aka Keito op gosupermodel. En ik heb samen met Shouri die ook wel bekend staat als Ibuki op gsm deze site opgericht, ik ben verslaafd aan rpgen en muziek luisteren, ik luister van alles en nog wat maar hou het allermeest van Hollywood Undead, Linkin Park en Paramore. Ik ben hier Vena en als je een vraag hebt of zo mag je die altijd stellen (goed antwoord niet gegarandeerd.) Oh, en ik haat verbranden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimedi jun 01, 2010 10:13 pm

Ik ben dus Shouri aka Ibuki. 15 jaar en.. ja dat dus XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:24 am

Ik ben Laura aka When It Rains,ja zonder punt,want dan heb je weer zo eentje die mijn originele naam heeft ingepikt. Ahum Ahum. Ben veertien jaar oud. Tja,ik ben verslaafd aan muziek. Nogal van rock en alternatieve. Ook wel eens wat anders... De bands die ik veel beluister zijn Paramore,30 Seconds To Mars,The Script... Ik hou van rpg'en. Oja,soms ben ik echt kinderachtig dus let daar maar liever niet op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:33 am

Oke ik haat voorstellen maar goed :3

Ik ben dus Nadine en ik ben al 17 jaar oud, al gedraag ik me alsof ik 10 ben ofzo 8D Ik hou ontzettend veel van Paramore, My Chemical Romance, Lady Gaga, eigenlijk heel veel : D (maar vooral Paramore of course of course).
Ik ben ANTM addicted en ik vind Harry Potter echt geweeeldig (Draco en Ron ftw yo!)
Oh en ik hou van Jackson Rathbone 8D. En van fotograferen en RPGen ofcourseeee.

En eh! dat was het wel jwz. Cool


oh en ook niet onbelangrijk natuurlijk; op gsm heet ik Misery Loves Company, al ben ik er niet zo heel vaak echt ahhaha ook wel bekend als --Nadinee' yay!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:37 am

HEEHO~~! Ik ben Pim (en ja ik ben een meisje) ik ben 13 jaar oud en ben RPG verslaafd (en ik vind dat ik mezelf zo mag noemen na 2/3 jaar non-stop rpgen..) ik lusiter naar heel veel verschilende muziek zoals: Linking Park, Paramore,Trading Yesterday,Imogen Heap enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:40 am

Chase schreef:
HEEHO~~! Ik ben Pim (en ja ik ben een meisje) ik ben 13 jaar oud en ben RPG verslaafd (en ik vind dat ik mezelf zo mag noemen na 2/3 jaar non-stop rpgen..) ik lusiter naar heel veel verschilende muziek zoals: Linking Park, Paramore,Trading Yesterday,Imogen Heap enz.

Pimmohl, ik wou je net de site gaan linken op msn, was shouri me weer voor? confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:43 am

Oke nu wil ik het ook uitgebreid hebben.

Ik ben Shouri/Nichon/Nies. Ik ben 15 jaar oud ik hou heel veel van fotografie, tekenen kunst muziek mijn aller mooiste vetste elektrische gitaar in de wereld en van make-up, want ik wil visagiste worden.

Eh ik luister naar alles. Maar vooral hele oude gitaar muziek shit. Like Bush Raige against the Machine, Radio Head, The police, Tool. Ook hou ik va Muse, Editors, Moke, Mando Diou.. ehh noem maar op. Ook hou ik van Jrock en Kpop. Enneh ja en RPG'n
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:43 am

Vena schreef:
Chase schreef:
HEEHO~~! Ik ben Pim (en ja ik ben een meisje) ik ben 13 jaar oud en ben RPG verslaafd (en ik vind dat ik mezelf zo mag noemen na 2/3 jaar non-stop rpgen..) ik lusiter naar heel veel verschilende muziek zoals: Linking Park, Paramore,Trading Yesterday,Imogen Heap enz.

Pimmohl, ik wou je net de site gaan linken op msn, was shouri me weer voor? confused

As always Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:45 am

Micha schreef:
Vena schreef:
Chase schreef:
HEEHO~~! Ik ben Pim (en ja ik ben een meisje) ik ben 13 jaar oud en ben RPG verslaafd (en ik vind dat ik mezelf zo mag noemen na 2/3 jaar non-stop rpgen..) ik lusiter naar heel veel verschilende muziek zoals: Linking Park, Paramore,Trading Yesterday,Imogen Heap enz.

Pimmohl, ik wou je net de site gaan linken op msn, was shouri me weer voor? confused

As always Cool

Overdrijven is ook een vak *gayhand*
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:49 am

Vena schreef:
Micha schreef:
Vena schreef:
Chase schreef:
HEEHO~~! Ik ben Pim (en ja ik ben een meisje) ik ben 13 jaar oud en ben RPG verslaafd (en ik vind dat ik mezelf zo mag noemen na 2/3 jaar non-stop rpgen..) ik lusiter naar heel veel verschilende muziek zoals: Linking Park, Paramore,Trading Yesterday,Imogen Heap enz.

Pimmohl, ik wou je net de site gaan linken op msn, was shouri me weer voor? confused

As always Cool

Overdrijven is ook een vak *gayhand*

Jammer dat je er geen geld aan verdient, dan was ik multimiljodair!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Julia

Julia


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 01-06-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens.

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: eventjesvoorstellen..   Stel jezelf even voor! Icon_minitimewo jun 02, 2010 9:58 am

Ik ben Yasmin aka FANTASYSTORY op gsm en ik hou heeeel erg van rpgen en boeken lezen met veel actie en raadsel ;p
ennuuuh.. Ik luister niet echt naar bepaalde muziek want, dat veranderd met de dag.
voor de rest hou ik van een beetje gek doen als het kan Razz

p.s and ik word morgen 15 jaar ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael

Michael


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : De wereld is mijn woonplaats ♥

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimewo jun 02, 2010 11:53 am

Ik ben Rosanne en ik ben 13 jaar (: Op gosupermodel heet ik xZuurstok en daar deed ik al veel aan RPG's, ik vind het heel leuk..
Ik luister naar de Baseballs en naar hele oude liedjes. Ik heb een vriendje en hele goeie vrienden (vriendinnen) Ik speel al 4 jaar Piano en 2 jaar Gitaar. Ik kan een beetje zingen en ik zit op voetbal.
Tadam! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimedo jun 03, 2010 1:01 pm

Ik ben Kim. 16 jaar en tijdelijk gestopt met Gosupermodel spelen omdat ik voor school moet werken :f Maar ik ben daar Blush. En nu verspil ik mijn studeertijd aan andere dingen... Zoals rpg'en! Yey!
Anyhow. Nice to meet you!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zita

Zita


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 01-06-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:57 am

Nou eh, Ik ben Eveline aka No mercy op gsm. Ik ben rpg en muis verslaafd. Op dit moment lopen er ook weer enkele muisjes op mijn arm. Oja ik zoek nog baasjes voor enkele muisjes want anders wil me vader ze los laten >.<. Naja ik luister haast de hele dag muziek van allemaal verschillende stylen. Verder heb ik niet echt iets interessants te vertellen What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Dastan

Dastan


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 04-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ZWOLLE!

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimeza jun 05, 2010 2:40 am

Mijn naam is ALYSIA en die naam mag je nooit meer vergeten!

Mwaha nee oké, opnieuw:

Mijn naam is dus Alysia, ik ben 15 en word op 12 Januari pas 16. Ik kom uit het geweldige Zwolle, gewoon de meest geweldige stad on earth. Nouja, op gsm ben ik BIGBOOM, ik zit er sinds kort weer op omdat Sacha me heeft overgehaald :'p Nja, qua muziek, houd ik eigenlijk van heel erg veel verschillende stijlen. Ik luister Nederhop, hiphop, R&B, Hard- tot punkrock, van softrock tot metal dus nouja. Artiesten die ik vet vind zijn toch wel echt MJ, Fotosynthese, Bullet for my Valentine, ACDC, Alter Brigde, Timmietex, Opgezwolle/Fakkelteit, Fredro Star, en nouja zo kan ik nog wel even door gaan ;"0 Verder houd ik van fotograferen, verhalen schrijven tekenen en niet te vergeten: Uigaan en partyen :')

Nja, dat was het denk ik wel ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-06-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:54 am

Hee hoi, ik ben Imke alias Sugarsnob oftwel GodnessOfGod, ben alweer 16 jaar oud en heb een druk leven op dit moment maar rpg'en is leuk dus ik doe mee. en ja hoi
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 26-05-10

Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitimezo jun 06, 2010 1:02 pm

Tja, mijn naam is Linda, maar met "Aller beste, grootste en meest geweldige God", neem ik ook wel genoegen. Ik ben nogal een tomboy, want ik ben zo een beetje allergisch voor alles dat schattig, roze, een rokje, jurkje, make-up, hoge hakken of wat dan ook in die richting is. Ook ben ik een echte gamer en speel elk soort spel ongeveer dat er bestaat. Op fiva en andere sport shizzel na dan. Want, als je wil sporten, kan je dat beter in het echt doen, in plaats van op zo een beeldschermpie. En mijn playstation 3 is heilig. Wie daar aankomt, bijt ik zijn hand af.
Mijn naam op gsm is echt schaamtevol, maar ik ben te lui om een nieuw poppetje aan te maken. liniej-yuna
Muziek is bij mij niet te pijlen. Ik luister een eigen stijl, die kris kras door elkaar loopt. Zo luister ik graag naar Linkin Park, Breaking Benjamin, Default, Adam Lambert, Flyleaf, Daughtry, Fujita Maiko, Kanako Itou, Hollywood Undead, Nickelback, Mami Kawada, Red, Three Day's Grace en noem er zo nog maar een paar op.
Ook ben ik iemand die op een dag een bepaald aantal fantasie verhalen kwijt moet, anders kan ik de hele avond niet slapen, omdat ik dan teveel energie heb. Verder hoeven jullie niet meer van mij te weten *wenkbrauwwiebel*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel jezelf even voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf even voor!   Stel jezelf even voor! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel jezelf even voor!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: Spam :: De spam!-
Ga naar: