Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anette Nando

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Anette Nando

Anette Nando


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 01-06-10

Anette Nando Empty
BerichtOnderwerp: Anette Nando   Anette Nando Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:30 pm

Naam: Christina Adry Lian Nanet Nando. Dat is mijn volledige naam, ik vind het zelf duffe namen maar ze hebben betekenissen, hele grote. Nando is mijn achternaam, die kotm van mn moeder.. Ik weet eigenlijk niet eens wie mijn vader is. Maar mensen noemen mij Anette, ik vind het zelf wel een mooie naam, en het is een soort mix tussen mijn volledige naam.
leeftijd: Ik ben zestien jaar oud, en ik ben al van school af. Mijn moeder ligt nu in het ziekenhuis voor een hartoperatie.. Dus ik mot binnenkort naar een weeshuis. Ik heb al gevraagd of ik al op mezelf mocht wonen maar dat mocht niet.
Afkomst: Egypte, daar ben ik geboren.. Mijn moeder was met mijn vader een piramide aan het bekijken.. En opeens braken de vliezen en werd ik geboren in een piramide. Ik vind het persoonlijk wel bijzonder.. Like, wie word er nou geboren in een piramide? Ik dus. Vroeger op de basisschool noemde ze me Cleopatra enzo, dat was best leuk.
Lengte: Gosh, vraag er maar niet naar. Ik ben een lange lintworm. Toen ik mezelf voor het laatst had gemeten was ik 1.80. Ik wil't het niet eens weten hoe lang ik ben.

Verleden: (reden waarom je hier bent) Ik ben in Holland omdat mijn ouders 1 jaar in Egypte woonden, en ze kwamen allebei uit Nederland.. Ofzoiets, mijn moeder wilde het nooit echt duidelijk vertellen.
Karakter: Mensen schelden mij altijd uit voor Emo, maar dat ben ik dus echt niet eh. Ik heb mn eigen smaak... Maar sommige mensen begrijpen dat niet. How ever, ik ben een best wel verlegen meisje. Ik schaam me ook altijd heel snel, toen ik voor het eerst ongesteld was bleef ik 4 weken van school af. Oh.. Eh.. Ik vind het ook moeilijk om positief en over mezelf te praten. Ik heb een slecht zelfbeeld. Ik ben wel heel erg sarcastisch, en ik irriteer mensen ook wel heel graag.
Uiterlijk: Ik ben dus geen Emo, dat zeg ik. Ik haat't als mensen me emo noemen maar je wen eraan. Toen ik 14 was *geeft toe* was ik wel aan de Emo/Gothic kant. Maar dat is verleden tijd. Ik vind het gewoon mooi om er zwart uit te zien. Ik draag merken zoals Hell bunny, Dr. Martens, Demonia.. En nog wat merken.. Ik weet niet precies wat allemaal. Oja, Poizen Industries! But, ik draag veel Corsetten en plateau zolen.. Ik hou van die dingen.
Relaties: Ik heb nooit echt veel vrienden gehad, we verhuisden veel en ik had nooit tijd om echt vrienden te maken.

Extra: Ik ben een duister meisje ja, en ik teken graag. Ik heb een grote obsessie voor vampieren en al die fantasie wezens.
Plaatje: JWZ Smile


En hier moest ik nog iets zetten als ik de regels had gelezen..
Maar ik weet hem niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Anette Nando Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anette Nando   Anette Nando Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:33 pm

Wil je er de volgende keer aan denken om in derde persoon te schrijven, je hoeft de lijst niet over te doen, maar in het rpg is het de bedoeling geen * te gebruiken en in de derde persoon dus;
inplaats van
"Ik haat emo's"
"Anette haat emo's"
Alle regeltjes goed doorgelezen? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Anette Nando

Anette Nando


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 01-06-10

Anette Nando Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anette Nando   Anette Nando Icon_minitimedi jun 01, 2010 12:34 pm

Vena schreef:
Wil je er de volgende keer aan denken om in derde persoon te schrijven, je hoeft de lijst niet over te doen, maar in het rpg is het de bedoeling geen * te gebruiken en in de derde persoon dus;
inplaats van
"Ik haat emo's"
"Anette haat emo's"
Alle regeltjes goed doorgelezen? Very Happy

Oja oeps. Ik zal er aan denken.. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anette Nando Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anette Nando   Anette Nando Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anette Nando
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: Algemeen :: Aanmelden en regels-
Ga naar: