Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dante Sway Oliveson.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Dante

Dante


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 02-06-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 5:27 am

Naam: Dante Sway Oliveson, ook wel 'Deadman'.
leeftijd: 19.
Afkomst: Zijn vader was een trotse Nieuw-Zeelander, zijn moeder Australisch. Ze woonden in Nieuw-Zeeland, tot zijn vader stierf, en zijn moeder zijn broertje meenam naar Australië, en hem wegstuurde.
Kracht: Hij heeft de controle over de tijd; goed is hij niet, maar oefening baart kunst. Hij had een keer een zwart gat gecreëerd, waar hij niet goed vanaf kwam.
Lengte: Met zijn 1.98 is hij vrijwel de langste van het gezin.

Verleden: Dante was altijd een stille jongen. Hij had bijna alles wat hij kon wensen; groot huis, rijke ouders, vrienden.. Totdat er iets in hem ontwikkelde; de gave om de tijd te beheersen. In de eerste instantie vond hij dit geweldig, en vertelde dit alleen aan zijn moeder, omdat zijn vader zulke dingen niet begreep, volgens Dante, terwijl zijn vader deze gave zelf bezat. Er knapte iets, toen Dante dit nieuws aan zijn moeder bracht; haar zoon had iets dat weinigen bezaten. Haar zoon was een van hen. Zij wist dat Dante's vader deze gave ook bezat, en wou in de eerste instantie geen kinderen omdat het misschien (1 op de miljoen) zou kunnen gebeuren dat hij deze gaven ook kreeg. En dat gebeurde. Een paar maanden na het nieuws 'verdween' Dante's vader (lees, werd vermoord door Dante's moeder), en emigreerde zijn moeder naar Australië, en stuurde Dante naar het 'Rieducazione'. Zijn moeder heeft een bipolaire stoornis, wat betekent dat ze soms up, en soms down is...
Karakter: Dante is een lieve, stille jongen. Hij is altijd zo stil geweest, dat mensen zich zorgen maakten om Dante's psychische gesteldheid.
Uiterlijk: Hij heeft opvallende blauwe kijkers, die altijd versierd zijn met een zwart lijntje eronder. Van trainen is hij niet vies, en hij heeft een engelengezichtje. Verder houdt hij zich in vorm door vegetarisch voedsel te eten.
Relaties: Hij durft zich voorlopig niet te binden.

Extra: Niet echt o:

Plaatje:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Goed genoeg? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 5:53 am

Super awesome : D!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 02-06-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 5:54 am

Dankje, I luv rpg'en O v O
Alleen het achtergrondverhaal suckt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 5:55 am

Niet! hahah wie ben jij dan ;D?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 02-06-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 5:56 am

Wie ben ik?
Ik ben iemand die hier is dankzij Ibuki 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 5:58 am

I understand! Maar ik bedoel misschien ken ik je wel van naam D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 02-06-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 5:59 am

Ik heet Auwina.
-Dikkevettefail- XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 5:59 am

Oke nee die ken ik niet XD Ik vind het wel een mooie naam hoor o: Hoi! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 6:10 am

Wauw, hij heeft een .. bijzonder uiterlijk! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Dante

Dante


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 02-06-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 6:11 am

Nou, da's dus mijn rpg-persoontje O v O
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 6:13 am

Gehee, nice.
Ik vind je verleden btw heel origineel hoor :'D Een keer een wat minder groot probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Dante

Dante


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 02-06-10

Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitimewo jun 02, 2010 6:14 am

Ik vind dat dramadramadrama altijd maar zo...
Drama... XD
Alleen ik kon verder niks bedenken na dat zijn vader vermoord werd. Dan maar naar Australië, en Dante naar Italië! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dante Sway Oliveson. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dante Sway Oliveson.   Dante Sway Oliveson. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dante Sway Oliveson.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: Algemeen :: Aanmelden en regels-
Ga naar: