Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Davin Crossfight.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 7:46 am

Naam: Davin Crossfight,sommige noemen hem Dave ook al houdt hij daar niet zo van.
Leeftijd: 17 jaar.
Afkomst: Hij komt helemaal uit Amerika,uit New York op precies te zijn.
Kracht: Absorberen,hij vindt dat het een totale freak van hem maakt.
Lengte: 1m85

Verleden:Davin weet niet echt juist wat er met zijn ouders of hem is gebeurt. Sinds hij zes jaar oud was leefde hij al bij zijn nonkel en tante. Tot op de dag van vandaag leefde hij daar. Nou ja,echt onder/bij hun leven deed hij niet. Hij had een bovenverdieping van het huis voor zichzelf. Dus aan verboden ruimtes en al die shizzle is hij al gewend geraakt. Nooit heeft hij zich echt vragen gesteld over zijn verleden of zijn ouders. Vroeg hij er toch naar dan was het heel erg simpel:"Je ouders zijn omgekomen bij een auto-ongeval." Daar nam hij altijd wel genoegen mee,maar toch zegt iets dat het niet zo is. Ook al lijkt het heel logisch... Zijn ouders waren workaholic voor zo ver hij weet. Davin komt dus uit een redelijk rijke familie en ging naar een privé school in New York zelf. Het geld en alles deed niks met hem. Hij is door de jaren heen verslaafd geraakt aan sigaretten,die hielpen vaak tegen de stress en maakte hem rustig. Ook drinkt of gebruikt hij af en toe eens wat. Gewoon,om even alles te vergeten. Te vergeten dat hij in een freakshow thuis hoort.

Karakter: Davin is een nogal rustig,maar dat komt omdat hij de helft van de tijd onder nicotine zit. Hij is nogal vriendelijk,maar heeft wel van die dagen dat hij erg pist en kwaad van doen is. Zijn up en down's dus... Als hij echt boos is dan ben je liever niet bij hem in de buurt. Davin heeft nog een gaven buiten dan zijn kracht en dat is zijn mond dichthouden. Vertel hem je diepste geheim en hij neemt het mee in zijn graf. Hij is nogal menslievend en helpt graag anderen.Ga hem nu ook niet voor de kleinste dingetjes gebruiken,want daar trapt hij echt niet in. Soms is hij stil,maar dat komt dan omdat hij niet uit zijn woorden komt of niet weet wat te zeggen.

Uiterlijk: Zijn haren zitten meestal warrig,maar goed.(zie foto) Hij heeft mooie bruinen ogen die gaan glimmen als hij erg blij,opgewonden of plezier heeft. Een minpuntje is misschien zijn neus,maar ach... Iedereen heeft wel iets wat niet perfect is. Zijn kaaklijn is nogal strak en hij bruint ook niet echt. Davin is zo iemand die koopt en aantrekt wat hij die dag wil. Ene dag is er goed over na gedacht en de andere weer niet... Hij volgt wel een beetje de mode.

Relaties:Het is misschien old school fashion,maar Davin geloofd dat er echt zoiets bestaat als de ware of liefde of liede op het eerste gezicht. Misschien zit dat er niet voor hem in. Hij zoekt een meisje dat echt wat voor hem voelt en hem gewoon op zijn gemak bij voelt en andersom. Zo ééntje die je beste vriendin en geliefde is. Voor een korte liefde is hij niet echt. Liever een (erg) intense relatie.

Extra:Davin speelt de piano heel erg goed. Van zijn zevende is hij al aan het oefenen en kan het ook nu erg goed. Ook houdt hij enorm veel van fotografie.

Plaatje:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Laatst aangepast door Davin op vr jun 04, 2010 12:27 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:13 am

Aww! Vet schattig ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:16 am

Chloe schreef:
Aww! Vet schattig ;D
Hihi Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:35 am

Goedgekeurd! Alle regeltjes goed doorgelezen? :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:39 am

Vena schreef:
Goedgekeurd! Alle regeltjes goed doorgelezen? :"D
Helemaal. Daar zoog het meeste tijd in. (met al de andere karakters doornemen bij.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:42 am

Davin schreef:
Vena schreef:
Goedgekeurd! Alle regeltjes goed doorgelezen? :"D
Helemaal. Daar zoog het meeste tijd in. (met al de andere karakters doornemen bij.)

haha, nou ja, welkom ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:45 am

Ik heb nooit in mijn hele leven die RPG regels door gezelen.. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:47 am

Vena schreef:
Micha schreef:
Ik heb nooit in mijn hele leven die RPG regels door gezelen.. XD

Ik wel, 1 keer bij MHS whahaha en daarna nooit meer. :'x
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:50 am

Micha schreef:
Ik heb nooit in mijn hele leven die RPG regels door gezelen.. XD
Deze is like de eerste waar ik het wel deed. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 8:50 am

Davin schreef:
Micha schreef:
Ik heb nooit in mijn hele leven die RPG regels door gezelen.. XD
Deze is like de eerste waar ik het wel deed. x)

Wahaha XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimewo jun 02, 2010 9:01 am

Micha schreef:
Davin schreef:
Micha schreef:
Ik heb nooit in mijn hele leven die RPG regels door gezelen.. XD
Deze is like de eerste waar ik het wel deed. x)

Wahaha XD

xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola

Lola


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 01-06-10

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimevr jun 04, 2010 10:36 am

Oef, hij is hott I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:14 pm

Lola schreef:
Oef, hij is hott I love you
Zijn neus is nogal raar...XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola

Lola


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 01-06-10

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:15 pm

Nu je het zegt ;$
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:17 pm

Net ook opgemerkt.
Ach... We zijn allemaal niet perfect?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola

Lola


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 01-06-10

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:19 pm

Inderdaad What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:32 pm

Davin heeft nog wat aanpassingen gekregen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:32 pm

Davin schreef:
Davin heeft nog wat aanpassingen gekregen...

Is goed hoor :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Davin Crossfight. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Davin Crossfight.   Davin Crossfight. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Davin Crossfight.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Davin & Ethan's Room.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: Algemeen :: Aanmelden en regels-
Ga naar: