Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Michael Clearstim

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Michael

Michael


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : De wereld is mijn woonplaats ♥

Michael Clearstim Empty
BerichtOnderwerp: Michael Clearstim   Michael Clearstim Icon_minitimewo jun 02, 2010 11:14 am

Naam: Micheal Clearstim.

Leeftijd: Micheal is 17 jaar.

Afkomst: Micheal's moeder komt uit Australië en zijn vader is gestorven vlak na zijn geboorte. Zijn vader was een Nederlander en hij had de zelfde kracht als hij.

Kracht: Hij kan gedachtelezen sinds hij het zich herinnert.

Lengte: Hij is 1.80.

Verleden: Michael had een heel normaal leventje, ze woonde in een normaal huis, hadden een kat en ze hadden het heel fijn met zijn tweetjes. Michael was populair en was de hunk van de klas, tot hij op zijn 14de zijn krachten onder controle kreeg. Hij hoorde alle geheimen en alle dingen die ze over hem zeiden, via hun gedachte. Michael vond het vreselijk en probeerde zijn kracht zover mogelijk weg te stoppen. Dat lukte hem, tot 4 jaar later. Zijn moeder vertelde dat zijn vader de zelfde kracht had en dat hij dat had geërfd, om toch een beetje van zijn vader in leven te houden in zijn hart oefende hij met zijn kracht. Hij wilde verder en is dus door zijn moeder naar Rieducazione gestuurd.

Karakter: Michael is een lieve jongen die snel dingen door heeft en erg leergierig is. Hij kan soms wat betweterig uit de hoek komen maar nooit op een echt irritante manier. Hij is erg goed in contact leggen en ziet in iedereen een goed persoon. Natuurlijk heeft hij ook zijn min punten, zoals ieder mens. Hij kan namelijk niet koken, en is ontzettend onhandig met vazen,glazen,borden.. ongeveer alles dat kapot kan gaan.

Uiterlijk: Michael heeft donker haar die hij van zijn moeder heeft en heldere blauwe ogen van zijn vader. Hij heeft het lichaam ook van zijn vader en is wat gespierd, maar daar doet hij niet erg veel aan. Hij loopt het liefste in een soort kniebroek en een wit shirt. Hij doet niet moeilijk over zijn uiterlijk maar hij wilt er wel altijd fatsoenlijk uitzien.

Relaties: Hij is momenteel niet verliefd, Hij valt op meisjes met blond haar en een actief iemand. Hij knapt af op meisjes die langer dan hem zijn. Hij is niet vaak verliefd dus je moet wel je best doen.
Extra: Hij speelt gitaar, niet héél goed maar hij kan wel wat spelen ;3
Plaatje:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Laatst aangepast door Michael op vr jun 04, 2010 10:32 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Michael Clearstim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Michael Clearstim   Michael Clearstim Icon_minitimedo jun 03, 2010 9:25 am

Zou je proberen sommige dingen nog net iets beter uit te leggen, wat zijn bijvoorbeeld Micheal's minpunten en als hij verliefd word, op wat voor'n persoon word hij dan verliefd? Als je dat nog even invult dan ben je helemaal goedgekeurd. What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Michael

Michael


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : De wereld is mijn woonplaats ♥

Michael Clearstim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Michael Clearstim   Michael Clearstim Icon_minitimedo jun 03, 2010 11:07 am

Beter (:?
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Michael Clearstim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Michael Clearstim   Michael Clearstim Icon_minitimedo jun 03, 2010 11:10 am

Ik vind hem goed! Toch ga ik nog even lûllig doen over je plaatje. Hij lijkt me namelijk een beetje oud? Ik weet niet waar je hebt gezocht maar op devian art vind je ook heeeel veel leuke jongens plaatjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : De wereld is mijn woonplaats ♥

Michael Clearstim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Michael Clearstim   Michael Clearstim Icon_minitimevr jun 04, 2010 10:29 am

Ghehe okay n__n
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Michael Clearstim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Michael Clearstim   Michael Clearstim Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:16 pm

Wow. Ö
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Michael Clearstim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Michael Clearstim   Michael Clearstim Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:19 pm

Perfect I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

Michael Clearstim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Michael Clearstim   Michael Clearstim Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:45 pm

You just killed me with that picture. You should feel bad. Very, very bad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Michael Clearstim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Michael Clearstim   Michael Clearstim Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Michael Clearstim
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: Algemeen :: Aanmelden en regels-
Ga naar: