Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ethan Nicola Bordelli

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ethan

Ethan


Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 03-06-10

Ethan Nicola Bordelli Empty
BerichtOnderwerp: Ethan Nicola Bordelli   Ethan Nicola Bordelli Icon_minitimedo jun 03, 2010 6:27 am

Naam: Ethan Nicola Bordelli
leeftijd: 18
Afkomst: Oorspronkelijk komt Ethan uit Engeland. Maar toen hij een jaar of 4 was zijn zijn ouders naar Italië verhuisd waar hij eigenlijk al de rest van zijn leven woont.
Kracht: Snelheid en kracht.
Lengte: 1.87

Verleden: Ethan hield van geld, net zoals zijn ouders. Zijn vader was ontzettend rijk door zijn werk. Hij kocht bedrijven die op het punt stonden om in te storten, bouwde deze weer op en verkocht ze voor veel te hoge prijzen. Zijn moeder deed vooral liefdadigheidswerk waardoor ze een enorme uitkering kreeg. Ethan werd vaak alleen gelaten, hoewel hij nooit echt alleen was aangezien hun hele huis vol zat met bewaking, butlers, huis meisjes etc. Toen Ethan ouder werd begreep hij dat de manier waarop zijn vader veel geld verdiende slim en gemakkelijk was. Hij wist zeker dat hij nog veel gemakkelijk miljoenen meer kon maken. Ethan had door zijn ouders en vele geld altijd een beetje alle macht in handen. Ook op school en veel meisjes keken tegen hem op waar hij gebruik van maakte. Hoe ouder hij werd hoe wijzer hij werd en hoe meer zijn krachten zich ontwikkelde. Ethan werd een echte pooier met een grote groep jongen waarvan hij de sterkste, de rijkste en de snelste van was. Hij dealde drugs, wapens en meisjes. Zo kreeg hij een hele handel vol met contacten over de hele wereld. Omdat Ethan zo slim was, ging er haast nooit wat mis. En als er al wat mis ging verdween Ethan gewoon voor een tijdje aangezien hij praktisch onzichtbaar kon zijn door zijn snelheid. Ook ging Ethan nog gewoon naar school om de schijn op de houden en aangezien Ethan zo slim was haalde hij hoge cijfers en was er niets aan de hand. Maar Benito had al van hem gehoord en zijn mannen op hem af gestuurd. Nu zit hij met tegen wil op deze school.
Karakter: Ethan is sluw, slim en gladjes. Hij weet hoe mensen in elkaar zitten en kan perfect manipuleren. Veel mensen kijken tegen hem op vanwege zijn geld en zijn kracht. Daarom heeft hij ook een enorm zelf beeld van zich zelf, is hij egoïstisch en zelf in genomen. Ethan geeft absoluut niets om andere en denk enkel aan zich zelf. De rest van de wereld kan hem helemaal niets schelen en niets zou hem ooit kunnen raken. Tenminste dat is wat het lijkt. Soms heeft hij ook wel eens zijn sentimentele en aardige kanten die maar zelden voor komen. Ethan is geen fijn persoon om mee om te gaan aangezien hij iedereen en alles onderdrukt. Toch zijn er gasten die wel goed met hem om kunnen gaan, maar dat kan ook komen omdat ze bang voor hem zijn. Ethan vind het heerlijk om de baas te zijn en al helemaal voldaan als er geld in zijn zakken zit. Hij is ontzettend gierig en geeft nooit iets uit voor andere. Ook is hij ontzettend oppervlakkig
Uiterlijk: Ethan heeft zwart warrig haar en een nogal dooie uitdrukking in zijn ogen alsof niets hem ook maar iets interesseert. Toch kun je soms in zijn diep blauwe ogen hele verhalen lezen. Hij is redelijk lang en ook redelijk gespierd.
Relaties: Ethan heeft nooit een vaste relatie aangezien hij een lange tijd meisjes pooide. Dat maakt hem wel een nogal bad player. Maar verder geeft hij niets om meisjes of relaties.

Extra: -
Plaatje:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Ethan Nicola Bordelli Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ethan Nicola Bordelli   Ethan Nicola Bordelli Icon_minitimedo jun 03, 2010 11:48 am

Wie ben jij o:? ik heb eerder iemand gezien met dat plaatje op een rpg haah! hijs lief :3

EDIT: Oke, zijn personage misschien niet. Maar hij's wel tof! haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Ethan Nicola Bordelli Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ethan Nicola Bordelli   Ethan Nicola Bordelli Icon_minitimedo jun 03, 2010 12:12 pm

Chloe schreef:
Wie ben jij o:? ik heb eerder iemand gezien met dat plaatje op een rpg haah! hijs lief :3

EDIT: Oke, zijn personage misschien niet. Maar hij's wel tof! haha

Geheh, ik zat met hem ook op jou site ;DD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Ethan Nicola Bordelli Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ethan Nicola Bordelli   Ethan Nicola Bordelli Icon_minitimedo jun 03, 2010 12:14 pm

Micha schreef:
Chloe schreef:
Wie ben jij o:? ik heb eerder iemand gezien met dat plaatje op een rpg haah! hijs lief :3

EDIT: Oke, zijn personage misschien niet. Maar hij's wel tof! haha

Geheh, ik zat met hem ook op jou site ;DD

OH was jij dat ahahha ik zeg al niks meer D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Ethan Nicola Bordelli Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ethan Nicola Bordelli   Ethan Nicola Bordelli Icon_minitimedo jun 03, 2010 12:16 pm

Chloe schreef:
Micha schreef:
Chloe schreef:
Wie ben jij o:? ik heb eerder iemand gezien met dat plaatje op een rpg haah! hijs lief :3

EDIT: Oke, zijn personage misschien niet. Maar hij's wel tof! haha

Geheh, ik zat met hem ook op jou site ;DD

OH was jij dat ahahha ik zeg al niks meer D:

Wahaha, ik kon echt niemand anders vinden op devian art staan allemaal van die iemohs :c
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Ethan Nicola Bordelli Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ethan Nicola Bordelli   Ethan Nicola Bordelli Icon_minitimedo jun 03, 2010 12:29 pm

ECHT HE! Mijn persoon is niet emo I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Ethan Nicola Bordelli Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ethan Nicola Bordelli   Ethan Nicola Bordelli Icon_minitimedo jun 03, 2010 12:46 pm

Chloe schreef:
ECHT HE! Mijn persoon is niet emo I love you

Jaa, mijne ook niet I love you. Trouwens ik zag jou plaatje op devian art :DD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Ethan Nicola Bordelli Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ethan Nicola Bordelli   Ethan Nicola Bordelli Icon_minitimedo jun 03, 2010 1:07 pm

Jouwe is mooi! Doet me denken aan Emma Watson XD Anyways, dat kan goed hahaha Monika is mijn favoriete fotograaf aaha *fangirl*
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Ethan Nicola Bordelli Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ethan Nicola Bordelli   Ethan Nicola Bordelli Icon_minitimevr jun 04, 2010 4:06 am

Chloe schreef:
Jouwe is mooi! Doet me denken aan Emma Watson XD Anyways, dat kan goed hahaha Monika is mijn favoriete fotograaf aaha *fangirl*

Ahaha, ja alleen dan met kort haar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Ethan Nicola Bordelli Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ethan Nicola Bordelli   Ethan Nicola Bordelli Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ethan Nicola Bordelli
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Davin & Ethan's Room.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: Algemeen :: Aanmelden en regels-
Ga naar: