Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dastan Deschner

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Dastan

Dastan


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 04-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ZWOLLE!

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:46 pm

Naam: Dastan Deschner
leeftijd: 20
Afkomst: Dastan is geboren in Berlijn, maar heeft vanaf zijn 17e in Toronto gewoond samen met zijn neef.
Kracht: Snelheid en kracht.
Lengte: 1.90

Verleden:
Dastan is zonder moederfiguur opgegroeid. Zijn moeder Abigail overleed tijdens de bevalling van Dastan, waardoor hij nu bij zijn oom woont. Zijn oom Ryan had al een kind, Jonathan heette hij, hij werd altijd Jonah genoemd. Jonah was niet veel jonger dan Dastan, en hij beschouwde hem dan ook als een broer. Dastan wist niet beter dan dit, hij miste geen moeder en ook een vader miste hij niet. Oom Ryan wilde eigenlijk nooit kinderen, maar zijn ex vrouw had het kind bij hem achtergelaten, en verdween voorgoed uit zijn leven. Toen Ryan's zuster overleden was, had hij geen andere keus dan de verantwoording over Dastan op zich te nemen. Dastan's oom was niet het type man dat zijn emoties toonde, of überhaupt een woord met je wisselde. Als kleine jongens zagen Dastan en Jonah hun vaderfiguur dagelijks ik weet niet hoeveel shag oproken, en altijd had een een zilvergekleurd flesje in zijn binnenzak. Eerst was het Dastan nooit opgevallen, maar hij kwam erachter dat zijn oom eigenlijk niets anders deed dan drinken. Naarmate de jaren verstreken begon Dastan steeds meer te begrijpen, het alcohol verklaarde het gedrag van zijn altijd afwezige oom. Eigenlijk speelde zijn oom bijna geen rol in zijn leven, Jonah was degene die het dichtst bij 'familie' kwam. Toen Dastan en Jonah beiden 17 waren, besloten ze te vertrekken naar Toronto, zonder hun oom. Dastan was nogal een snuggere jongen, hij had veel geleerd door de jaren heen, en had goed begrepen dat hij en Jonah geen doorsnee opvoeding hadden gehad. Het maakte Ryan nooit uit wat ze deden, zolang er maar niets kapot ging, wat natuurlijk heel vaak gebeurde. Dastan kwam er op jonge leeftijd al achter, dat hij sterker en sneller was dan de mensen om hem heen. Ook Jonah leek er last van te hebben, en ze plukten daar dan ook aardig de vruchten van toen ze eenmaal door hadden wat ze er allemaal mee konden doen. Toen de broers het nauwelijks nog konden redden met hun geld, zonder werk, zonder diploma's, hoorden ze over een tehuis in Rome. Het was de laatste oplossing, en die nam Dastan met beide armen aan, een kans op een toekomst.

Karakter:
Dastan trekt zich van niets of niemand wat aan, en het kan hem ook werkelijk niet schelen wat anderen van hem vinden. Opgegroeid tussen enkel mannen, heeft best veel invloed op hem gehad zonder dat hij dat echt door had. Hij is het type dat voor niemand aan de kant gaat, en ruimt de mensen die hem in de weg lopen of hem simpelweg irriteren het liefst zo snel mogelijk uit de weg. Dastan leeft voor zichzelf, dat is hem geleerd. De enige die er echt toe doet is Jonathan, zijn neef die als een broeder voor hem is. Jonathan is dan ook zijn zwakke plek. Hij heeft erg snel zijn mening klaar liggen, en laat die mening ook niet door anderen veranderen. Egoïstisch, koppig, maar toch is het nooit een slecht gezelschap. Een echte vriend zal het niet snel van je worden, maar een borrelbuddy heb je er snel aan. Dastan kan op zijn manier een praatje aanknopen, dat iedereen het klakkeloos geloofd. Of hij daar nou de keiharde waarheid voor moet gebruiken, of dat hij ervoor moet liegen. Dat kan hem simpelweg niet schelen.

Uiterlijk:
Dastan heeft helderblauwe ogen, en bruin warrig haar. Zijn kleding is mannelijk, hij houd van leren jassen, gewoon een vest of een shirt, desondanks heeft hij de laatste maanden af en toe een blouse aan. 'For the ladies', zoals hij zelf duidelijk maakt. Dastan is iemand die veel duidelijk kan maken met één blik, en zijn lichaamstaal verteld ook al veel over hem.

Relaties:
Dastan weet precies hoe je de vrouwen moet beïnvloeden, hun interesse kan wekken. De meesten ziet hij als een spelletje, gewoon een tussendoortje, een nachtje vermaak. Dastan is nooit opgevoed door een vrouw, dus weet hij ook niet echt hoe hij het aan moet pakken zodra het serieuzer word. Dastan word zelden verliefd, het meisje zou echt in het bijzonder zijn aandacht moeten hebben. Als hij een vrouw ziet als één van zijn prooien, dan doet hij zich charmant voor, tot er de volgende ochtend het gebrek aan respect opduikt.


Extra:
Dastan is niet vies van een drankje, waarschijnlijk een familiekwaaltje. Steal his drinks, break your nose.
Plaatje: zie avatar.


Laatst aangepast door Dastan op zo jun 20, 2010 7:57 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:47 pm

OMG Ian! <33333333333
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:47 pm

Oh hello you, naar Prince of Persia geweest? ahahah Dastan was leuk yo <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dastan

Dastan


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 04-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ZWOLLE!

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:49 pm

Gehehe, ja ik ben inderdaad naar Prince of Persia geweest :'p
En ik vond Dastan een beetje op Damon lijken, Ian's naam uit VD dus ja xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:51 pm

Aly toch, big change I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Dastan

Dastan


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 04-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ZWOLLE!

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:52 pm

hehe, you better like it >')
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:52 pm

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE omg ben jij ook al team Damon D:

Team Stefan ftw I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:53 pm

Dastan schreef:
hehe, you better like it >')

Of course I do gehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:54 pm

Chloe schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE omg ben jij ook al team Damon D:

Team Stefan ftw I love you

Ik heb niks tegen Stefan, maar Damon is 100x leuker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe

Chloe


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 01-06-10

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 1:01 pm

Valentina schreef:
Chloe schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE omg ben jij ook al team Damon D:

Team Stefan ftw I love you

Ik heb niks tegen Stefan, maar Damon is 100x leuker!

Ja maaar kijkkkk dat zegt iedereen die het kijkt, je moet de boeken lezen! Stefan is zó leuk en lief en omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 1:04 pm

Chloe schreef:
Valentina schreef:
Chloe schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE omg ben jij ook al team Damon D:

Team Stefan ftw I love you

Ik heb niks tegen Stefan, maar Damon is 100x leuker!

Ja maaar kijkkkk dat zegt iedereen die het kijkt, je moet de boeken lezen! Stefan is zó leuk en lief en omg <3

Maybe ga ik dat wel eens doen ja, als ik ooit ergens eens tijd heb. :f Maar tot die tijd vind ik Damon een snoepje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dastan

Dastan


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 04-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ZWOLLE!

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 1:07 pm

Ik vind ze allebei echt geweldig <3
Maarja, Damon/Ian is gewoon, geniusly hot :')

Matt uit de serie vind ik btw ook niet echt lelijk ofzo v.v
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 1:07 pm

Dastan schreef:
Ik vind ze allebei echt geweldig <3
Maarja, Damon/Ian is gewoon, geniusly hot :')

Matt uit de serie vind ik btw ook niet echt lelijk ofzo v.v


Hij is soms wel schattig. Ik heb ook een bakje kwijl voor Jeremy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dastan

Dastan


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 04-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ZWOLLE!

Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitimevr jun 04, 2010 1:08 pm

Valentina schreef:
Dastan schreef:
Ik vind ze allebei echt geweldig <3
Maarja, Damon/Ian is gewoon, geniusly hot :')

Matt uit de serie vind ik btw ook niet echt lelijk ofzo v.v


Hij is soms wel schattig. Ik heb ook een bakje kwijl voor Jeremy!

JEREMY <3_<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dastan Deschner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dastan Deschner   Dastan Deschner Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dastan Deschner
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dastan & Zita's kamer
» Kamergenoot voor Jonathan/Dastan?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: Algemeen :: Aanmelden en regels-
Ga naar: