Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kenichi "L." Sullivan

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-06-10

Kenichi "L." Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Kenichi "L." Sullivan   Kenichi "L." Sullivan Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:51 am

Naam: Kenichi “L.” Sullivan
leeftijd: 17
Afkomst: zijn moeder komt uit Singapore en zijn vader uit Zuid-korea, en ze woonden in Venetië
Kracht: Absorberen
Lengte: 1.78

Verleden: (reden waarom je hier bent)
Kenichis verleden is niet zo bijzonder. Hij had een normaal en rustig leventje, begon op zijn 4e met piano spelen en alles liep op rolletjes. Totdat op zijn 7e naar voren kwam dat hij iets speciaals had. Een gave, een kracht. Dit kwam omdat hij een soort van ruzie had gemaakt met een jongetje een klas boven hem. Dit leidde tot een gevecht, maar Kenichi, die toen nog gewoon een slap jochie was, kende zoveel rare trucjes en sloeg de jongen helemaal in elkaar. Hij snapte er niets van, en voelde zich hartstikke schuldig. Hij durfde het huis niet meer uit en kinderen en zelfs volwassenen werden bang voor hem. Kenichi voelde zich eenzaam en ook zijn ouders hielpen niet in het bijzonder.
Zijn ouders zijn alletwee gestorven, reden is onbekend. En Elainalyn en hij zijn naar dit tehuis gestuurd omdat ze beide een gave bezitten. En daarom is hij hier!
Karakter:
Kenichi is een stille jongen. Hij komt mysterieus over en zelfs een beetje angstaanjagend. Hij praat weinig met andere mensen. Toch kan hij zich soms heel vertrouwt voelen tussen mensen en dan praat hij wel. Hij heeft soms de neiging om tegen zichzelf te praten en als mensen dit mee krijgen, weten ze vaak niet wat ze hiermee moeten. Hij is verder heel rustig tegen iedereen en zijn stem verheft hij nooit. Hierdoor kunnen mensen kalm worden en dat is zeer positief voor hem als hij bezig is met zijn plannetje.
Kenichi is een goede luisteraar, nou ja, soms is hij gewoon aan het dromen en knikt hij af en toe omdat hij gewoon met andere dingen bezig is. Hij kijkt dan ook vaak dromerig uit zijn ogen.
Kenichi heeft een verslaving voor lolly’s en hij kan best agressief reageren als iemand aan zijn lolly zit, met alle gevolgen van dien. Kenichi zal er alles aan doen dat jij hem vertrouwt anders is ie bang dat je iets van hem weet en dan is hij gewoon genoodzaakt je iets aan te doen.
Kenichi vertrouwt niet snel mensen, maar je kunt best je best doen, want misschien ontstaat er wel een soort van ‘vriendschap’
Uiterlijk:
Kenichi is een niet al te lange jongen met zwart half lang haar en bruine ogen. Verder draagt hij altijd een simpel shirt met een spijkerbroek en all stars.
Relaties:
Kenichi heeft niet echt iets met relaties. De enige die er aan toe deed was/is zijn zusje. Hij heeft dus niet echt ervaring met relaties en het lijkt wel of hij ook nooit verliefd wordt. Daarbij is hij ook een beetje klungelig als het om andere meisjes gaat en interesseert een meisje hem ook vrij weinig. Daarbij vergelijkt hij iedereen met zijn tweelingzus.

Extra:
Kenichi speelt piano en tekent heel veel. Verder noemt Elainalyn hem altijd L. in plaats van Kenichi, de reden hierom is onbekend.
Plaatje:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Als er weer meisje mogen, wil je dit dan melden? Dan kan zijn tweelingzus ook komen haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

Kenichi "L." Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenichi "L." Sullivan   Kenichi "L." Sullivan Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:53 am

Volgens mij mogen meisjes wel weer hoor. HEY IMKE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-06-10

Kenichi "L." Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenichi "L." Sullivan   Kenichi "L." Sullivan Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:54 am

Valentina schreef:
Volgens mij mogen meisjes wel weer hoor. HEY IMKE!
Hey naam:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

Kenichi "L." Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenichi "L." Sullivan   Kenichi "L." Sullivan Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:55 am

Kenichi schreef:
Valentina schreef:
Volgens mij mogen meisjes wel weer hoor. HEY IMKE!
Hey naam:D


Kim!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-06-10

Kenichi "L." Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenichi "L." Sullivan   Kenichi "L." Sullivan Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:56 am

oké die avatar had ik niet bij Kim neergezet woow.
Maar mag ik eigenlijk al reageren of hebben we toestemming nodig.
En aan wie moet ik vragen of ik uhm ja... mijn leuke elainalyn erbij mag doen???
Terug naar boven Ga naar beneden
Vena
Admin
Vena


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 26-05-10

Kenichi "L." Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenichi "L." Sullivan   Kenichi "L." Sullivan Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:56 am

Death note <33
Goedgekeurd.

&&
De meisjes zijn voorgoed gesloten tenzij er weer teveel jongens bij komen, maar Micha (Shouri, Ibuki, hoe je haar ook wilt noemen) en ik proberen het evenwicht tussen jongens en meisjes een beetje gelijk te houden anders komen er echt teveel meisjes en super weinig jongens. v.v'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-06-10

Kenichi "L." Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenichi "L." Sullivan   Kenichi "L." Sullivan Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:57 am

Vena schreef:
Death note <33
Goedgekeurd.

&&
De meisjes zijn voorgoed gesloten tenzij er weer teveel jongens bij komen, maar Micha (Shouri, Ibuki, hoe je haar ook wilt noemen) en ik proberen het evenwicht tussen jongens en meisjes een beetje gelijk te houden anders komen er echt teveel meisjes en super weinig jongens. v.v'

oké, dan is Elainalyn maar een beetje een zelfspeelmaatje. wel jammer, had nu net zin in zware incest XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Francesca

Francesca


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 05-06-10

Kenichi "L." Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenichi "L." Sullivan   Kenichi "L." Sullivan Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:58 am

Kenichi schreef:
Vena schreef:
Death note <33
Goedgekeurd.

&&
De meisjes zijn voorgoed gesloten tenzij er weer teveel jongens bij komen, maar Micha (Shouri, Ibuki, hoe je haar ook wilt noemen) en ik proberen het evenwicht tussen jongens en meisjes een beetje gelijk te houden anders komen er echt teveel meisjes en super weinig jongens. v.v'

oké, dan is Elainalyn maar een beetje een zelfspeelmaatje. wel jammer, had nu net zin in zware incest XDD


Aaaagh jammer! D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenichi

Kenichi


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 06-06-10

Kenichi "L." Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenichi "L." Sullivan   Kenichi "L." Sullivan Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:59 am

Tyler schreef:
Kenichi schreef:
Vena schreef:
Death note <33
Goedgekeurd.

&&
De meisjes zijn voorgoed gesloten tenzij er weer teveel jongens bij komen, maar Micha (Shouri, Ibuki, hoe je haar ook wilt noemen) en ik proberen het evenwicht tussen jongens en meisjes een beetje gelijk te houden anders komen er echt teveel meisjes en super weinig jongens. v.v'

oké, dan is Elainalyn maar een beetje een zelfspeelmaatje. wel jammer, had nu net zin in zware incest XDD


Aaaagh jammer! D:
ja he Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kenichi "L." Sullivan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenichi "L." Sullivan   Kenichi "L." Sullivan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kenichi "L." Sullivan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: Algemeen :: Aanmelden en regels-
Ga naar: