Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+11
Devynne
Fritz
Ethan
Jakob
Christey
Davin
Dastan
Julia
Vena
Valentina
Micah
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimedi jun 15, 2010 8:08 am

Micha kwam met een grote zak chips de kamer in gelopen. De zak kraakte enorm toen Micha haar hand er in stak een er een lading chips uit haalde. Met een verveeld gezicht liep ze naar een van de computer en keek even naar de twee nog onbekende meisjes. 'O, hey', zei ze droog en ze startte de computer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimedi jun 15, 2010 8:16 am

Jessy stond op en pikte wat chips van Micha. Het kwam goed uit dat ze wat te eten mee had. Gelijk gromde haar maag. 'Hai.' En gelijk propte ze de chips in haar mond en plofte weer op de bank neer. Heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Francesca

Francesca


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 05-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimedi jun 15, 2010 10:26 pm

Francesca lachte kort en streek een pluk haar achter haar oor. Voorzichtig ging ze zitten. "Zit jij hier al lang?" Vroeg ze toen maar. Op dat moment kwam er nog een ander meisje binnen. Ze zagen er hier wel allemaal heel erg aardig uit, dus dat was al een meevaller! "Hey!" Begroette ze terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimedi jun 15, 2010 10:32 pm

Christey liep met lange en grote passen de woonkamer in. Ze was aan het smsen, waardoor ze niet wist dat er al mensen waren. Ze keek even op om te kijken waar ze wilde gaan zitten, en zag toen Jessy met een paar andere meisjes. Verveeld ging ze naast Jessy zitten. 'Hello my dear, how are ya today?' vroeg Christey met een vrolijk gezicht. Ze verzond haar smsje en duwde haar mobiel in haar broekzak. Snel pakte ze een pakje met kauwgum. 'Want some?' vroeg ze nogal luid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 4:32 am

Jessy wist niet echt wie ze eerst moest beantwoorden... Chris kon wel haar gedachten lezen, maar ach... 'Sure.' Ze nam de kauwgom aan en stak het in haar mond daarna kauwde ze er even wat op en keek Francesca aan.. 'Nee,nog maar een dagje of twee... Jij bent dus brand new?' Even grijnsde ze en keek naar Christey. 'I'm fine... And you Julia?' Snel grinnikte en keek ze naar de mobiel die verdwenen was maar nog zichtbaar. 'Te druk met Jakob?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 4:49 am

Christey hield het zakje voor het nieuwe meisje haar neus. Zo te zien had Micha het wel druk achter de computer, dus dat liet ze zo even zitten. Het meisje was echt nog nieuw. Ze moest dus alles nog leren, like de regels, etc. Boeiendddd. 'Yo I'm great Romeo' zei ze lachend. 'Ja, ik weet niet waar hij nu weer is. Of ergens in de stad, of op het sportveld ofzo?' zei Christey met een scheef hoofd. Droog bleef Christey naar het onbekende meisje kijken. Ze was vast model, want ze had een echt modellengezichtje. Ze was op het eerste gezicht wat verlegen en nerveus, maarja dat is iedereen als je opeens in zo'n freakhouse bent..
Terug naar boven Ga naar beneden
Francesca

Francesca


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 05-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 5:27 am

"Ja, heel erg nieuw. Ik weet bijna niets van dit alles. Ik weet zelfs bijna niet van mijn eigen gave! Of kracht of... Hoe het ook genoemd wordt." Francesca was nog steeds redelijk zenuwachtig en dat merkte ze ook aan haar eigen stem. Waardoor ze natuurlijk nog zenuwachtiger werd enzovoort. Ze probeerde de gesprekken goed op te vangen. Dus het meisje met het rode haar hette Julia? En ze had een vriendje, Jakob? Oke, dat kon ze nog wel onthouden, dacht Francesca.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 5:37 am

'Weet je al bij wie je op de kamer zit?' vroeg Christey uit het niets aan het meisje. 'Ik ben Christey trouwens, hoi!' zei ze met een glimlach. Ze sloeg haar ene been over haar andere. Even haalde ze haar neus op. 'Bluh ik heb dorst zeg, willen jullie nog wat drinken?' vroeg Christey terwijl ze opstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 6:24 am

'Hmmm. Ik heb honger en dorst.' Jessy keek even naar Francesca. 'Nee hoor, ze heet Christey. Niet Julia.' Even lachte ze wat. Die bijnaam was uit het niets ontstaan. 'Ik heb nog steeds geen roommate...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Francesca

Francesca


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 05-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 6:31 am

Francesca keek even verward. "Oh, oké. Christey dus." Ze had toch echt Julia verstaan? Maar oké, dat was vast een bijnaam ofzo die ze niet begreep omdat ze er niet bij was geweest. Toen werd er over roommates gepraat. "Oh, ehm. Ik denk wel dat ik er één heb." Francesca dacht even na, maar ze kon niet meer op de naam komen die Benito had genoemd. "Maar ik weet nog niet wie." Ze bloosde lichtjes. "Ik heb ook wel dorst, eigenlijk. Is er water in huis?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 6:36 am

Christey moest stiekem kei hard lachen, lol ze heette echt geen Julia!? 'Hahah oke' zei ze droog. 'Ehm, weetje ik haal wel een schaal met koekjes en wat water en cola ofzo' zei Christey en ze liep de woonkamer uit. Eindelijk terug gekomen had ze een schaal en twee flessen met water en cola in haar handen. 'Zo' zei ze. Ze legde de schaal en flessen op de salontafel. 'Drink maar uit de fles, echt seriously alle glassen zijn vies of in de afwasser' zei Christey met een vies gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Francesca

Francesca


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 05-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 6:52 am

Francesca aarzelde even. Van de fles drinken? En de volgende die zin had in water dan? Zo werden ze toch allemaal ziek door elkaars bacteriën?! Francesca voelde even in haar broekzak. "Oh, geen probleem. Ik heb zakdoekjes bij!" Riep ze opgelucht uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 7:21 am

Jessy keek ongelovig naar Francesca en knipperde met haar ogen. 'Wat? Ben je dan vies van ons?' Nja, zij kon dan de waterfles nemen. 'Je bent een schat, Christey!' Ze nam een koekje en zette de televisie weer op een muziekzender. Haar voet tikte mee op het liedje en ze at wat van haar koekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 7:28 am

Christey keek Jessy met een rare blik aan. What the fuck.. 'Oh ehm ja' zei Christey snel. En nu maar hopen dat dat meisje geen gedachte kon lezen.. Zou ze smetvrees hebben ofzo? Of gewoon very clean? Like what the.. Achja. 'Dankje hunn' zei Christey met een lief lachje en ze pakte wat koekjes. 'Heeeeerlijk deze' zei ze met een blij gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Francesca

Francesca


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 05-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 7:51 am

Francesca merkte de rare blikken niet echt op. Ze was gewoon netjes opgevoed, dat was alles? En ze had ook geen zin om de eerste week al meteen ziek in bed te liggen. Ze moest nog zoveel leren hier! Voorzichtig nam ze een slokje, en veegde de fles meteen erna al af met haar zakdoekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 8:32 am

Jessy gaapte even en gleed zowat uit de zetel. 'Ik verveel me.' Zei ze doods. Ze zag er echt naar uit om wat te doen, maar deze school was een plek waar ze niet hoorde te zijn... Ze vond niet ergens een plek waar ze wel thuis was of thuis voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Francesca

Francesca


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 05-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 9:05 am

Francesca keek Jessy glimlachend aan. "Is hier dan niets te doen?" Vroeg ze nieuwsgierig. Normaal gezien had een school als deze toch veel mogelijkheden? Of dat hoopte ze toch. Want Francesca wilde zich de komende maanden niet echt gaan vervelen. Dan ging ze wel terug naar huis hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 9:15 am

'Je hebt een hele tuin en heel Rome voor jezelf. Nouja je moet hem wel delen met de rest van de mensen...' Jessy grijnsde even. Daar nam ze nu wel helemaal geen genoegen mee. 'Dan nog verveel ik me.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 9:36 am

'Ik heb wel zin om te kloten ofzo' zei Christey met een gemeen lachje. 'Maar waar dan? In de stad is echt helemaal niks te doen' zei ze zielig. LOL, Christey you bad ass!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 9:40 am

'Wat versta je dan onder "kloten" ?' Jessy grinnikte en stond op. 'Dan gaan we naar de tuin!' Zei ze opgetogen. Of zouden ze ergens anders heen kunnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 9:43 am

'Vervelend, irritant, grappig en vooral hilarisch doen' zei Christey lachend. 'Yo, goed idee!' zei ze lachend en ze pakte nog een koekje uit de schaal. Ze keek even naar het meisje dat er nog steeds zat maar bijna niets zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 9:54 am

'Sounds perfect to me. Die eerste twee ben ik al sowieso.' Jessy keek ook naar Francesca. 'Ga je mee?' Opeens was ze niet meer zo down. Kwam door Chris.
Terug naar boven Ga naar beneden
Francesca

Francesca


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 05-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 10:02 am

Francesca had het gesprek geboeid gevolgd en stiekem had ze ook gehoopt dat de meisjes haar niet zouden buitensluiten. En dat deden ze ook niet! Opgelucht lachte ze. "Ja, natuurlijk!" Ze wilde zelf ook niet saai overkomen, dat zeker niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 10:07 am

'Wauwa, ik ook dus dat is dat toppie. We moeten wel even bedenken waar we dan naartoe gaan' zei ze met een gek koppie. Ze konden met z'n drieën best iets leuks doen, maar wát!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitimewo jun 16, 2010 10:09 am

Jessy grijnsde. 'Denken jullie maar eens diep na. Het zwembad?' Ze nam een grote slok van de fles cola en hield hem vast. Eigenlijk had ze zin in zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: RPG :: Het huis-
Ga naar: