Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+11
Devynne
Fritz
Ethan
Jakob
Christey
Davin
Dastan
Julia
Vena
Valentina
Micah
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 3:19 am

Micha keek om naar Dastan die de kamer in kwam gelopen en grinnikte even toen ze hoorde wat voor naam ze hem gaf. 'We zijn al hele dikke maatjes, hé Dastan!', zei ze op een sarcastische toon.
Micha probeerde het feit dat hij alcohol had te negeren en keerde zich weer richting Val. 'Hmn ik denk niet dat ik naar het verleden wil gaan..', zei ze fronsend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 4:11 am

Val keek een paar keer heen en weer tussen de twee. Ze vroeg zich af wat er zich tussen hen afspeelde. Blijkbaar was de jonge man ook niet zo gediend met die lezers. Maar veel tijd om erover na te denken had ze niet, want Micha begon weer over haar gave. "Mhh, soms is het wel leuk. Ik kan alleen nog niet zo ver..." Val mopperde tegen zichzelf. Het was normaal gezien niet haar manier van doen, zo openlijk verklaren tot hoever haar gave ging.


(Haha wow mijn internet deed raar! Opeens was ik Tyler op Google Chrome en Val op internet explorer?! Het was eerst andersom...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 4:47 am

Davin liep de kamer in en zag dat Micha en Valentina er ook waren. Buiten hen was er ook nog die ene grote jongen die hij al eerder in de hal had gezien. Zijn iPod zat in zijn oortjes en er klonk muziek uit. Blijkbaar waren ze aan het praten en hij wou zich niet moeien dus nam redelijk ver weg plaats op een stoel en keek uit het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 5:30 am

Micha probeerde de geur van alcohol te negeren met moeite. 'Hmn, mijn gave is nou ook nog niet perfect ontwikkeld..', mompelde ze. Ze had geen controle over welke gedachte ze las. Soms kwamen ze allemaal tegelijk in haar hoofd. De pijn was vreselijk, alsof haar hoofd ieder moment kon ontploffen.
Micha keek om naar Davin die binnen kwam en gaf hem een knikje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 5:34 am

Christey liep de woonkamer in. Ze zag dat er al wat mensen waren. Het viel haar op dat een jongen die alleen zat. Met zijn iPod. Zou ze er naartoe lopen? Ze kende de jongen nog niet echt. Let's give it a try? Christey lieep naar de jongen toe en ging zitten op een stoel naast hem. Hij vond het buiten blijkbaar wel leuk dacht Christey terwijl ze in zichzelf een beetje zat te lachen. "Hey, jou heb ik nog niet gezien hier! Ik ben Christey!" zei Christey vrolijk en ze wilde de jongen een hand geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 5:36 am

Val haalde haar schouders op. Het begon te vervelen. Ze sprong op uit de zetel en keek de kamer rond. "Wie wil er wat leuks doen?!" Riep ze boven iedereen uit. Hopelijk waren ze niet allemaal saai en hadden ze ook goeie ideetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 5:45 am

Micha vond het prima om wat te gaan doen, ze wist alleen niet wat. Ze kende heel Rome niet en veel in dit huis was er ook niet doen. 'Is er niet iets in de stad ofzo?', vroeg ze in het algemeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Jakob

Jakob


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 5:46 am

Where the heck kon Christey nou zijn? Dat was de enigste gedachten die in Jakob zijn hoofd rond spookte. Need some money! Hij stond in de opening terwijl hij opeens een meisje iets hoorde gillen. Nouja gillen, schreeuwen. Nah schreeuwen eigenlijk ook niet? Gewoon luid praten dan maar dacht Jakob. Waarom dacht hij hier aan? Never mind. "Jep, ik wel! Nadat ik Christey heb gevonden haha!" zei hij. Hij verveelde zich dood. "Het is heerlijk weer, misschien dat we buiten iets kunnen doen? Ik ben Jakob trouwens" zei Jakob terwijl hij naar haar knikte. In zijn ooghoeken zag hij Christey met een of andere gast zitten. Wat doen ze daar nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 5:52 am

"Okey, heeft er iemand een idee dan?" Val nam de leiding van de onderneming op zich alsof het vanzelfsprekend was. "Het is mooi weer, ja." Antwoordde ze verveeld. Alsof ze dat zelf nog niet door had. "We kunnen naar de stad gaan, maar daar valt toch niks te beleven? De clubs gaan nog lang niet open."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jakob

Jakob


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 5:58 am

"Misschien naar het park ofzo? Daar is het wel vet, en ik hoorde ergens dat ze daar gingen BBQ'en rond deze tijd" zei Jakob. Het meisje leek een beetje bazig.. Of verveelde ze zich gewoon? Achja.. "Daarna kunnen we vast wel even hier naartoe gaan om ons om te kleden en dan naar een club gaan ofzo. Heb ik ook al een lange tijd niet gedaan" stelde Jakob voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 6:16 am

Davin deed zijn oortjes uit en keek naar de hand. 'Je bent nog niet ook zo'n lezertje hé? Na Micha-ervaring nam hij zich maar even voor om geen handjes te schudden met wildvreemde in dit huis. 'Nice to meet you. Ik ben Davin.' Ik glimlachte even en zag een jongen kijken. Wel was hij verliefd op haar of wel hadden ze een relatie. Wat had ieder meisje hier toch? Geen enkele jongen,behalve Ethan dan, had hij gesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 6:19 am

"Sure, I get it haha" zei ze grinnikend. Ze trok haar hand maar weer terug. Wat was er met hem? Hij wist vast niet dat ze gedachte kon lezen, of wel soms? Never mind. "So, ben je hier nieuw? Ik heb je geloof ik nog niet gezien hier" zei ze terwijl ze naar haar nagels keek. Ze schrok toen ze aan Davin zag dat hij aan Jakob dacht. Ze keek gelijk in de richting van Jakob. "JAKE, ik ben hier!" zei ze schreeuwend. "Bluh, ik verveel me dude!" zei Christey verveeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 6:32 am

'Je vriendje leek je te zoeken.' Hij borg zijn iPod weer op. Tuurlijk wist ze wat hij dacht. 'Ik ook,nogal.' Hij was echt slecht in vrienden maken en al die shît. 'Is hier nog wat te doen? Het wordt me hier wat te druk...' Davin zuchtte en keek Christey even aan. Het leek erop dat hij niet echt honderd procent lekker was... Alles zag nogal wazig. Kwam vast door dat stomme vliegtuig en nood aan een sigaret.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 6:38 am

"O, daarom is hij vast hier. Hij is hier normaal nooit" zei Christey. Ze keek Davin uitdagend aan met een wenkbrauw opgetrokken. Hij kon ook gedachte lezen ofcourse. "Ja inderdaad? Misschien dat we met z'n allen nog wat leuks kunnen doen ofzo" zei ze. "Gaat het met je? Want zo te zien lijkt het alsof je je niet lekker voelt" zei Christey. Domme opmerking, want ze wist dat hij net een vlucht achter de rug had. "Heb je sigaretten" vroeg ze aan Davin, terwijl ze naar Jakob seinde dat hij erbij moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jakob

Jakob


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 6:44 am

Jakob zag dat Christey naar hem seinde en liep rustig naar haar toe. Toen hij aan kwam gaf hij haar een kusje op haar wang. "Heb je wat geld voor me? Ik heb zin om iets te gaan doen ofzo!" zei hij lief tegen haar. Zo te zien had ze een nieuwe jongen ontmoet. "Ik ben Jakob, hey" zei hij droog. Hij had geen zin in handen schudden, nooit eigenlijk. Daarom kinkte hij maar vriendelijk naar de jongen. Hij zag er aardig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 6:48 am

Davin haalde een wenkbrauw op. 'Ja,die heb ik en heb ik zelf nu ook even nodig. Het gaat wel. Amerika licht gewoon ver weg,I guess en daar kom ik net van. Jetlag dus...' Hij gaf haar een sigaret en stak er zelf eentje op.'Hay,ik ben Davin.' Zei hij vriendelijk tegen Jacob. Even stond hij op voor het raam open te doen en stak daarna met een mooi blauw vlammetje zijn sigaret op. Geconcentreerd nam hij een trekje en gooide de aansteker in een cool trukje dat hij ooit het gezien naar Christey. Fijn,dus wat zouden ze gaan doen? Lekker vrijen voor zijn ogen? Hij draaide haar en haar vriend de rug toe en ging wat meer bij het raam staan. Sigarettenrook was hier misschien niet zo gewenst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 6:55 am

"Thank you!" Ze nam de sigaret aan en haalde uit haar broekzak een aansteker met een panterprintje. "O Amerika! Waar kom je vandaan?" vroeg ze nieuwschierig. Ze kwam zelf ook uit Amerika, misschien dat ze wel iets gemeen hadden. "Hahah, awesome! Ik kan alleen maar wolkjes" zei ze vrolijk. Ze zag dat hij het raam blijkbaar leuker vond, en draaide haar stoel naar de kant van Jakob. "Ook?" Ze stak de sigaret voor Jakob's neus, en keek hem aan. Ze stak haar tong uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 7:09 am

'New York.' Mompelde hij. Even keek hij om zijn schouder en zag dat ze lol hadden. Hij kon gewoon niet kijken omdat hij hetzelfde wou als Jakob. Een vriendin. De ware. Niet iemand om zomaar mee te flikflooien. Maar wie wou nu zien freak als hij? Hij kuchte even en ging met een hand door zijn haar. Hij ging tegen de muur staan en leunde er tegen. Ondertussen keek hij naar de twee geliefden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jakob

Jakob


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 7:54 am

Jakob nam de sigaret aan en nam twee hijsjes. "Chris, ik ga denk ik zo even naar buiten ofzo. Ga je mee of blijf je hier?" vroeg Jakob aan Christey. Hij keek haar aan en zag in haar ogen dat ze geen zin had om naar buiten te gaan. "Ik ga dan okey? Doei hunn" en hij gaf haar een kusje op haar hoofd. Toen liep hij de woonkamer uit, opzoek naar een deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 7:58 am

"Jup is goed" zei ze met een lief stemmetje. "Dag tijger!" zei ze toen Jakob naar de opening van de woonkamer liep. Ze wilde niet zo klef doen, en al helemaal niet waar Davin bij was. Ze wist dat hij jaloers was op Jakob. Maar waarom had hij zo'n negatief beeld van zichzelf? Hij was best aardig, voor zover ze wist. "Dus, New York! Vet hey. Hoe is het daar? Ik wilde daar altijd naartoe als kind" zei ze tegen Davin. Ookal wist ze niet zeker of hij het wel hoorde. Of dat hij het wel wílde horen. Ze keek hem aan en beet op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 8:54 am

Davin drukte zijn sigaret uit tussen zijn duim. Het was misschien slecht,maar echt pijn deed het niet. Die pijn had hij ook even nodig. 'Het is er wel leuk. Alleen is het er erg druk... Ik ben ook altijd naar een soort privé school gegaan waar altijd van die rijke snobs zaten en iedere dag wel een feestje gaven en dan verveeld het wel na een tijdje. ' Hij keek haar aan. Waarom had ze zoveel interesse? En Jakob bleek haar dus echt te vertrouwen? Misschien was dit wel gewoon en praatte ze met iedere nieuwe bewoner. Of wel had hij er daarjuist gewoon zielig uitgezien... 'Wie weet ga je er ooit wel eens naartoe. Dan raad ik je aan om niet te veel op voorhand te gaan winkelen of veel bagage mee te nemen.' Hij grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 9:05 am

Christey keek hoe Davin zijn sigaret uit maakte. "Auwstj?" zei ze met een zielig stemmetje. "Mwa, ik kan best goed tegen drukte. Mijn leven was nogal druk, so.." Christey keek even om haar schouder naar rechts, en keek daarna Davin weer aan. "I hope so! Ik zou graag naar NY willen gaan. Haha, dan koop ik daar alles wel" zei ze lachend. "Heb je een vriendinnetje by the way?" vroeg ze aan Davin. Hij was net misschien wel jaloers op Jakob, maar misschien heeft hij wel iemand op 't oog. Of was het te vroeg om dit soort dingen te bespreken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 9:13 am

Davin fronste zijn voorhoofd en schudde zijn hoofd lichtjes van nee. Gingen we het daarover hebben? Echt niet. 'Je kan mijn gedachten lezen,toch? Dan zijn zowat al je vragen beantwoord. Beantwoord jij nu eens al jou vragen die je aan mij stelde,maar dan wel over wat ik van jou moet weten.' Hij vond het heerlijk om met haar Engels te kunnen praten en niet meer Italiaans zoals hij bij Val moest doen daarstraks...
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 9:18 am

"Awhies, okey is goed. Nou ehm, daar heb je gelijk in haha" zei ze lachend. "Nou, laat ik eens beginnen met mijn vriendje, Jakob. We zijn ehm, iets van vier jaar bij elkaar. Ik was twaalf toen ik met hem kreeg haha. Hij hield van me, en ik ook van hem, en nu zijn we nog steeds bij elkaar" zei ze met een vrolijk stemmetje. Ze slikte even. "Toen ik het moeilijk had kon ik bij hem terecht, en ik ben eigenlijk niet van plan hem kwijt te raken" zei ze met een glimlach. "Verder.. ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal van je wil weten" zei Christey met een scheef hoofd. "Wat wil jíj nog meer van me weten" vroeg ze doorzichtig, ookal kon ze ook gewoon zijn gedachte lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 9:29 am

Davin haalde zijn schouders op. Hij voelde zich echt ellendig. 'Mooi voor je. Waar kom je vandaan. Je verleden?' Wist hij het? Dit keer moest het normaal beter gaan dan met gewone mensen,maar met deze freaks. Zoals hij ook was. Kon hij dat zo te zien niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: RPG :: Het huis-
Ga naar: