Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De piano koepel

Ga naar beneden 
+4
Francesca
Valentina
Davin
Vena
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 11:13 am

Davin moest lachen en keek haar weer met pretogen aan. 'Echt,Val... Je bent niet normaal. Waarom zou je iedereen hier gaan "haten"?' Vroeg hij verbaast. Zelf had hij alleen nog maar echt met dit meisje gepraat en met Ethan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 11:16 am

"Ik haat niemand." Antwoordde Val verdedigend. Alsof ze net onterecht beschuldigd werd. "Ik vind ze gewoon niet aardig, niet interessant of gewoon niet... Nou gewoon niet. Ze doen me niks." Ze hoopte dat hij het zou snappen, dat iemand het ooit eens zou snappen, maar dat zou vast wel niet. Hij zag er inderdaad aardig uit. Zo'n aardig-tegen-iedereen geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 11:36 am

Ze doen me niks? Op welke manier deed hij haar iets? 'Wat bedoel je? Ik snap je niet echt...' Hij had wel spijt van de valse beschuldiging,maar ach... Davin keek haar diep aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 11:41 am

Oke, niet dus. "Nevermind." Val streek even door haar haar. Ze had er niet over moeten beginnen, ze had toch al op voorhand geweten dat hij het niet zou snappen. "Vertel eens over de dingen die jij hebt meegemaakt door je gave? Je kan er vast erg interessante dingen mee." Ze deed haar best om eens geen kwaad te spreken over andermans gave.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 11:51 am

'Valentina,ik smeek je het om het duidelijk te maken.' Hij dacht na. 'Het heeft me vooral in problemen gebracht. Een paar keer in elkaar geslagen toen het me pas over kwam. Ik kon makkelijk spijbelen door stemmen na te bootsen en ook makkelijk aan dingen geraken. Af en toe stal ik wat of werkte ik mezelf in de nesten. Oja één keer had ik een ninjafilm gezien en alles uitgeprobeerd op een sukkel die mijn vriend lastig viel. Hij kan niet meer normaal lopen...' Davin haalde zijn poeslief glimlachje boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 11:58 am

Val barstte in lachen uit door zijn laatste zin. "Hahahaha, you badass!" Ze gaf Davin lachend een duwtje. "En dan vertel je mij dat je vriendelijk bent?" Stootte ze, nog steeds lachend, uit. "Hahaha, als iemand aanvallen op z'n Ninja's vriendelijk is... Dan ben ik de Maagd Maria. Wohoow." Met andere woorden: Ze kwam niet meer bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 12:08 pm

Davin grijsde. 'Ik ben ook niet altijd lief. Maar Val,wat bedoelde je daar net nu? Maak het me gewoon duidelijk. En wel nu!' Zei hij redelijk opdringerig... 'Maag Maria hé?' Hij trok zijn wenkbrauwen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 12:13 pm

Valentina zuchtte gekweld. "Ik bedoelde gewoon dat ik meestal echt totaal geen interesse heb in mensen. Ik weet niet hoe dat komt. Ik vind ze allemaal suf en geef niks om hen." Was dat duidelijk genoeg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 12:27 pm

Davin zuchtte bij die woorden. Het was dat dus maar? Waarom zou ze daarom zo dwars liggen? 'Ergens wel,I guess...' Hij zuchtte en ging weer in de koepel staan en schopte wat roze blaadjes weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 12:29 pm

Valentina had geen zin om erover te praten, dus deed ze dat ook niet. "Wil je nog een nummer voor me spelen?" Vroeg ze opeens uit het niets. Ze richtte haar twinkelende oogjes recht naar zijn ogen en bleef kijken........ Tot hij ja zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 12:35 pm

Davin knikte en ging aan de piano zitten. Hij klopte op het plaatsje naast hem en wist perfect welk nummer hij ging spelen. 30 Seconds To Mars met Alibi. Lekker rustig en iets zei hem dat ze het ook mooi ging vinden. Daar ging hij dan. Rustig en geconcentreerd speelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Francesca

Francesca


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 05-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 12:42 pm

Valentina maakte een vrolijk sprongetje en ging naast hem zitten op dat typische pianostoeltje. Gefascineerd keek ze naar zijn vingers die overal tegelijk leken te zijn. Ze wist niet waarom, maar ze vond pianospelende vingers één van de mooiste dingen in de hele wereld. Ze werd er helemaal stil van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 12:45 pm

Toen het liedje over was ging hij Kings and Queens spelen en keek haar lang aan terwijl hij gewoon doorspeelde. Het was leuk om haar zo te zien. Lekker rustig en ontspannen. De mooie maagd Maria. Hij grijnsde stiekem even om die gedachte en speelde Kings and queens op de Davin manier,ook lekker rustig. Het mocht misschien allebei zo'n dertien minuten samen duren. Dit was te snel over voor hem. Hun blik kruiste elkaar weer en hij haalde zijn vingers van de piano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Francesca

Francesca


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 05-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 12:47 pm

Val keek geschrokken. "Nee! Nee! Niet stoppen!" Jammerde ze. "Je kent toch nog wel nummers, ja toch?" Ze keek Davin hoopvol aan. Hij moest verder doen!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 12:49 pm

(Hahahah ja oeps doe maar net alsof ik dat zei, want mijn internet doet traag dus het duurt een uur voordat ik dat weer verwijderd heb enzo.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:01 pm

Davin legde zijn vingers weer op de piano en deed nu een nummer met meer tempo van Lostprophets met Last Train Home. Alleen omdat Valentina wou dat hij verder speelde en hijzelf wou niet dat ze in slaap viel. En daarna Rooftops. Toen hield hij op. 'En nu heb je genoeg gehad?'

(Never mind it.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:05 pm

"Never." Antwoordde Valentina eerlijk. Maar ja, ze kon die arme vingertjes van hem niet verder uitbuiten. "Ik wil alleen weten... Je hebt dit van iemand geabsorbeerd hè?" Ze klonk teleurgesteld. Alsof ze het nog steeds niet eerlijk vond dat sommigen zoiets konden. Ze steelden die dingen gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:11 pm

'Stop jij eens met je vooroordelen... Wat denk je dat ik deed in Amerika? Met de meesten naar bed gaan? Ik ben al tien jaar bezig met piano bezig. Mijn gaven hebben zich op latere tijd zich pas ontwikkeld. Dit is het enige waar ik echt goed in ben. De meeste versies van daar juist heb ik ervan gemaakt,na het originele te horen...' Dit alles was zowat half Italiaans en half Engels gezegd,maar ze zou het wel snappen. Daar hoopte Davin toch op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:17 pm

Val keek hem geschrokken aan. Oeps? "Oh." Bracht ze uit. "Nou, goed van je." Het was niet haar bedoeling om zo koel over te komen. Maar het ging vanzelf. Ze was vergeten hoe je ookal weer je excuses aan moest bieden. Gewoon omdat ze dat nooit deed. Het kon haar nooit wat schelen. Maar nu voelde ze zich toch een beetje raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:21 pm

Geen excuses dus? Wat was haar achtergrond? Of had ze gewoon een grote mond en/of brede nek? Of ze gewoon allebei. Hij rolde even zijn ogen en zuchtte. 'Dan ga ik maar eens?' Hij stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:27 pm

"Oke, goed." Valentina bleef koppig zitten en keek strak naar de pianotoetsen. Hmpf. Ze kon nog zo vaak die paar minuten terug als ze wilde.Lekker puh! Ze had hem helemaal niet nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:33 pm

'Dag mooi monstertje.' Hij grijnsde. 'Hopelijk tot snel.' Toen liep Davin de koepel uit en stak een sigaret op...
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:41 pm

Zodra Davin weg was, reisde Valentina enkele minuten terug in de tijd. Ze luisterde zijn liedjes opnieuw, opnieuw en nog eens opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:45 pm

(Ahahaha... Zielig? Davin is alleen maar bevriend met meisjes. XD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:56 pm

(Hahahahah nou en! Val heeft niet eens vrienden XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De piano koepel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De piano koepel   De piano koepel - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De piano koepel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: RPG :: De tuin-
Ga naar: