Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De kleine hal.

Ga naar beneden 
+11
Francesca
Zita
Davin
Chase
Chloe
Dastan
Ethan
Vena
Valentina
Julia
Micah
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 1:24 am

Valentina schudde Jessy's hand. Toen draaide ze zich opeens weer naar Fritz. "Zij is leuk! Jullie moeten een koppeltje worden Fritz! Misschien is zij je andere soulmate!" Siste ze. Maar het was wel luid genoeg zodat iedereen het kon horen. Oeps! Foutje. Ze draaide zich weer terug om en grijnsde onschuldig naar Jessy. Val liet zich weer overeind trekken en ging half aan Fritz' nek hangen. "Oke nu wil ik gaan slapen." Mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fritz

Fritz


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 09-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 1:35 am

Fritz keek even met grote ogen naar Val. Ohnee, ze ging hier toch niet alles aan de grote klok hangen he? Hij grinnikte even ongemakkelijk en keek naar Jessy. 'Ha-ha, die Val toch..' zei hij wat krampachtig en krabde even op zijn achterhoofd, en voelde toen hoe Val om zijn nek kwam hangen. 'Ja, misschien is dat maar beter ook!' zei hij grinnikend en legde een van haar armen om zijn schouders, alsof ze gewond was ofzo. Jessy kon de andere arm nemen, als ze wilde, maar ze hoefde niet. Hij wist niet goed wat zij nu van hem dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 2:26 am

Jessy moest lachen om Val haar opmerking. 'Zijn soulmate? Hmmm,die tittel vind ik wel leuk.' Ook moest ze wel lachen om Fritz zijn gedachten. Hij vond haar kledingstijl leuk en haar niet mis? Dat dachten al redelijk veel jongens, die niet mis. Anderen vonden dan haar weer spuuglelijk. Echt grote borsten had ze dan ook weer niet... Ze sloeg de andere arm van Val over haar nek en liep met hen mee naar boven. 'Zeg eens Val wie is de andere dan?' Fritz was wel leuk en ook wel best knap. Hij had een grote indruk gemaakt met zijn lachen. Duidelijk een optimist, maar zoals al eerder bewezen was zij nog helemaal niet klaar voor relaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 2:39 am

"Ik natuurlijk!" Giechelde Val vrolijk terwijl ze wiebelend de trap beklom. "Omdat ik zijn tattoos niet lelijk vind." Zei ze trots, alsof dat iets ergs belangrijks was. "Vind jij zijn tattoos ook niet lelijk? Dan ben je ook zijn soulmate."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 2:48 am

'Ik vind ze erg artistiek...' Jessy grijnsde en keek even Fritz aan. 'Dus nu heb je een nieuwe soulmate erbij.' Toen keek ze weer naar Val en knipoogde even. 'Dus is hij je vriendje? Of niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 5:25 am

Christey deed de deur open en zag dat er een paar mensen met elkaar aan het praten waren. Toen ze de deur achter haar dicht deed keek ze de mensen even onderzoekend aan. Het leken aardige en spontane mensen die er stonden. Ze lachte even naar ze zonder dat ze waarschijnlijk wisten dát ze lachte. Ze liep richting de trap en stapte op de eerste twee treden van de trap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fritz

Fritz


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 09-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 6:13 am

Fritz moest lachen om de twee meiden. Zijn soulmate.. Straks was heel het huis zijn soulmate als het aan Val lag! Hij schudde even lachend met zijn hoofd terwijl hij samen met Jessy Val ondertsteunde en verder de trap opliep. En nu begon ze ook nog over zijn tattoos. Hmm, dat vond hij misschien toch wel interessant. Hij keek even naar Jessy. Artistiek. Klonk goed! Hij grijnsde in haar richting en grinnikte. 'Top! Al twee soulmates zeg!' Hij knipoogde naar Jessy, maar schrok van haar vraag. 'Ik? Haar vriendje?' Fritz leek het uit te proesten, en hij lachte. 'Neenee, dat nog net niet!' Hij met Val. Dat zag hij nog niet snel gebeuren. Niet dat hij haar niet leuk vond, maar gewoon. Niet op die manier.
Op datzelfde moment hoorde hij iemand de trap opkomen achter hem. Christey. Hij kende haar naam, dankzij Micha, maar zij had hem waarschijnlijk nog nooit gezien. Ze leek nog knapper van dichtbij. Damn, moest hij iets zeggen? Opnieuw baalde hij dat ze al bezet was. Hij wist al veel te veel over haar, eigenlijk. Hij wendde zijn blik af. Gewoon normaal doen. Snel keek hij om en glimlachte naar haar. 'Hey,' zei hij zo vriendelijk mogelijk. Ohnee, wat moest ze nu niet denken? Hoe stond hij hier nu met Val en Jessy?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 6:36 am

Jessy lachte om Fritz en begroette Christey ook even. Haar gezicht kwam zich bekend voor. Oja dat meisje met haar vriendje die de ijszaak zochten! 'Anders laat ik Val wel los hoor dan ben ik er al niet meer.' Antwoordde ze plagend op Fritz zijn gedachten. Val begon echt door te wegen. 'Oh oké... Nou ja... Het kon altijd.' Ze liep weer wat verder de trap op. 'Kom op soulmate zo val ik nog van de trap met die stomme schoenen.' Oké,dat meende ze niet ze was dol op deze zwarte dingen. Net niet? Best allemaal lachwekkend. Ze dacht nog eens goed na over wat ze nu aan het doen was. Een vreemd huis,vreemde mensen en ze was aan het helpen? Ze deed aardig. Bha,normaal hoorde dit alles helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fritz

Fritz


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 09-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 7:08 am

'W-Wat?' Fritz' aandacht werd terug getrokken door Jessy. Toen drong het tot hem door dat zij ook net zijn gedachten had zitten lezen! 'Jij ook al?' Eerst Micha en nu zij! Nu waren er al twee meiden die wisten van zijn obsessie voor Christey. Van Micha vond hij het nog niet zo erg, maar Jessy. Ja, dat was gewoon anders. Hij had niet graag gewild dat ze het wist. Misschien om bepaalde scenario's open te houden, maar hij dacht er verder niet aan.
Toen ze hem opjoeg grinnikte hij, en snel haalde hij haar in. Zijn ogen gleden even over haar schoenen, die hem al van in het begin waren opgevallen. Met haar panty was het echt prachtig. Om bij te kwijlen. Hij zag zichzelf wel al lopen met haar aan zijn arm.. Oh shit! Niet aan denken. Snel probeerde hij zijn gedachte te verzetten, in de hoop dat ze het niet zou opvangen. Ondertussen moesten ze niet zoveel tredes meer doen. Gelukkig was de trap niet te lang, anders hadden ze lang kunnen bezigblijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 7:11 am

Christey keek naar boven en zag dat de jongen haar begroette. "Hey!" zei ze enthousiast. Ze liep nu best dicht achter de drie. Ze was nogal verlegen en keek even naar haar schoenen. Daarna keek ze weer snel even naar de jongen. Één van de meisje begroette haar ook. Ze herkende haar van de stad. Zouden die jongen en dat meisje iets hebben? Nja.. Ze keek even naar de muur naast haar en daarna weer naar de trap. Ze zijn vast nieuw, of niet soms? Dacht ze. Ze had de drie nog nooit eerder gezien. Ja het meisje wel, maar dat was niet echt een kennismakende ontmoeting. Wel jammer, want het meisje zag er leuk en aardig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 7:14 am

'Fritz,er is iets wat je moet weten. Christey kan dat ook. Gedachten lezen.' Zei ze op een nogal gedempte toon. Jessy lachte even naar hem. 'Jij bent echt wel cute hé.' Ze stelde zich zelf voor met Fritz zijn arm rond haar of hand in hand. Misschien ooit wel eens, maar ze twijfelde of dat wel goed stond. Toen keek ze naar haar benen. Die dingen zagen er inderdaad wel goed uit in panty's. De reden waarom ze dikwijls geen broek droeg en alleen maar rokjes en shortjes of ook nog kleedjes. 'Oké,waar is Val haar kamer? Hopelijk zou ze zichzelf kunnen omkleden of gewoon zo in slaap vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 7:22 am

Christey keek verschrikt op. Huh, hoe wist zij in hemelsnaam haar naam? En huh.. "Hu.. huh?" zei Christey en ze keek een beetje verbaasd. "Uh ehm.. Ja ik kan gedachte lezen" zei ze glimlachend. What's going on? Christey begreep even niks van deze situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 7:27 am

'Niks... Ik dacht dat Fritz het zich af vroeg,maar dat had ik dus verkeerd gezien. Kom op Val moet echt in haar bed.' Jessy sloeg haar voet om. 'Verdomme.' Klote schoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fritz

Fritz


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 09-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 7:39 am

Fritz was blij dat Christey antwoordde en hij haar stem hoorde, maar vervolgens werden zijn ogen groot. Hij kon het niet goed meer volgen! Zaten ze nu alletwee in zijn hoofd? Had Christey dan alles gehoord wat hij dacht? En dan zij Jessy dat hij cute was, maar hij keek nogal in de war van Christey naar Jessy. Wie hoorde nu wat? Hoorden ze alles? Oh man, dit was te verwarrend. Het was frustrerend om te weten dat elke gedachte, elke fantasie ontwaard kon worden, zonder dat je het zelf wilde.
'Euhm..' Hij kneep even zijn ogen toe terwijl hij alles op een rijtje zetten. Hij besloot maar niet in te gaan op het gesprek tussen de twee, want daar kon hij toch niet bij volgen. Dus waar sliep Val? Dat wist hij natuurlijk weer niet, en het leek niet alsof er nog een zinnig antwoord uit Val zou komen. 'Dat weet ik niet.. Bij Chloe, maar ik weet ook niet waar die slaapt..' Daar hadden ze dus niks aan. Ondertussen stonden ze vanboven aan de trap. Hij keek even naar Jessy, die haar voet had omgeslagen. 'Gaat het?' vroeg hij snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 7:45 am

Er gebeurde echt altijd wel wat met haar. 'Ik zei toch dat deze klote schoenen me nog pijn zouden doen.' Ze bekeek de deuren af en zag het naamplaatje. 'Daar zo.' Ze wees naar de deur. 'Hou jij haar even vast.' Ze wachtte tot Fritz Val helemaal vast had en deed de schoenen uit en smeed ze ergens neer. Daarna nam ze Val weer vast. Dat deed dan wel weer beter. Veel mensen zouden misschien niet meer met haar om willen gaan... Constant zat ze wel in iemand zijn of haar hoofd en soms was het nogal frustrerend voor die persoon. 'Het spijt me trouwens...' Zei ze nog snel en keek hem aan. Misschien moest hij maar wat tijd met Christey door brengen en zij weggaan. Eerst Val in bed stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fritz

Fritz


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 09-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 7:51 am

Fritz hield haar moeizaam even vast. Was ze nu al in slaap gevallen of niet? Ze hing erbij als een slappe vod. Hij grinnikte even, en zag hoe Jessy haar schoenen had uitgedaan. 'Ze stonden nochtans knap,' zei hij met een knipoog en grijnsde. Toen ze Val terug ondersteunde, liep hij samen met haar richting Val's deur. Hij snapte wel waarom ze zich verontschuldigde. 'Geeft niet hoor, ik snap het wel..' Hij grinnikte even. 'Ik zou ook wel willen weten aan wat andere mensen dachten. En zeker zo'n knapperds als ik!' Hij lachte om zijn eigen mopje en glimlachte toen.
Toen ze aan de deur halt hielden, duwde hij de deurklink naar beneden en vloog de deur open. 'Zo, eindelijk..' Zijn rug begon toch wat pijn te doen. Het was dan ook nogal een ongemakkelijke houding, en hij kwam al van de bar tot hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 7:59 am

Christey was nog een beetje verward en lette niet goed op wat er was gebeurd. "O ehm gaat het wel? Ik zou wel willen helpen als het nodig is" zei ze wat verlegen, en liep maar wat achter de drie aan. Het meisje met het witte haar had waasrchijnlijk iets gedaan waardoor ze niet meer kon lopen ofzo dacht Christey. Ze liep even naar de schoenen van Jessy om ze te pakken, en liep daarna naar de drie toe. Ze bleef even bij de deur opening staan en keek wat er allemaal gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy

Jessy


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 12-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 8:03 am

'Zonder ben ik niet knap?' Met een vrije hand ging ze door haar haren en was opgelucht toen Val op haar bed lag. Hopelijk was dit bed van haar... Anders had die Chloe pech. Jessy ging op haar knieën zitten en deed Val haar schoenen uit en haalde haar neus even op. 'Knapperds zoals jou laat ik gewoon niet gerust in hun hoofd.' Glimlachend keek ze hem over haar schouder aan. 'Ik kan er ook niet echt veel aan doen... Heb het nog niet in controle, daarom ben ik ook hier. Maar Fritz,ik snap je niet...' Ze wou wel verder gaan maar zag Christey in de deuropening staan. 'Valentina is gewoon dronken.' Ze stond op en keek even Fritz nog aan en liep toen naar Christey voor haar schoenen. 'Bedankt. Ik zie jullie wel nog eens...' Toen liep ze de kamer uit en ging naar de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 8:10 am

Christey volgde het niet helemaal en negeerde het maar. "Aha, dronken" mopelde ze onverstaanbaar. Ze gaf de schoenen aan Jessy en gaf ze aan haar. "Alstu" zei ze. En woesh, weg. Ze keek even nog naar de kamer en keek naar de jongen. Ze kende hem eigenlijk helemaal niet, maargoed. Ze staarde even naar haar schoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fritz

Fritz


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 09-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 8:23 am

Fritz grinnikte. 'Natuurlijk wel!' lachte hij en hielp haar met Val op het bed leggen. 'Dat dacht ik ook al,' antwoordde hij langs zijn neus weg. Hij ook niet. Hij snapte gewoon niet goed wat hij met zijn kracht moest aanvangen, maar dat kwam nog wel. Hij keek haar aan toen ze hem iets wou vragen, maar plots stopte. Hij kon al raden waarover het zou gaan.
Hij liep achter haar de kamer uit en deed de deur achter zich dicht, en toen hij weer opkeek, zag hij haar al weggaan. Een beetje aan zijn lot overgelaten keek hij naar Christey. Nu stond hij hier. Met haar. Zijn ogen gleden over haar heen.. Focus!, dacht hij bij zichzelf. Ze was bezet, ze had een vriendje, niet van stapel lopen.
'I-Ik ben Fritz..' Misschien wist ze dat al dankzij Jessy, maar hij wist niet goed wat anders zeggen. Hij glimlachte. Ze had iets aandoenlijks, hoe ze hier zo stond, naar haar schoenen te kijken. Ze had iets onschuldig en lief, maar tegelijkertijd maakte haar haren haar speels en vurig. Ach, wat dacht hij nu. Dat hij haar al helemaal kende ofzo. Zo mocht hij niet doen, dan zou hij juist wel van stapel gaan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 8:29 am

Christey keek op naar Fritz. "Hey, Fritz. Ik ben Christey" zei ze liefjes en ze stak haar hand uit. Fritz had iets. Iets speciaals, ookal kon ze er niet uit komen wát het nou was. Het was z'n uitstraling, die goed matchede met zijn innerlijk dacht Christey. Het leek haar een hele leuke en spontane jongen. "So, ben je hier al lang of niet?" vroeg ze enthousiast met een lief koppie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina

Valentina


Aantal berichten : 345
Registratiedatum : 03-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 8:34 am

Val zakte steeds dieper weg in haar slaperigheid en wist niet echt wat er om haar heen gebeurde. ZzzzZzzzzzzZzzzz....
Terug naar boven Ga naar beneden
Fritz

Fritz


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 09-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 8:54 am

Dat wist Fritz al, maar dat kon hem niet schelen. Het klonk tien keer beter nu ze het hem zelf had verteld. Christey. Met een glimlach schudde hij haar hand. Even keek haar aan, in haar ogen, die hem vasthielden. Misschien had Micha toch gelijk gehad toen ze samen aan tafel hadden gezeten.. Hoe ze sprak maakte hem blij. 'Ondertussen een dag of twee,' zei hij en stak zijn handen in zijn broekzakken en stond wat te wiebelen op zijn benen. 'Ik ben het ondertussen al wat gewend hier..' Even zweeg hij en bleef wat rond zich heen staren. 'Euhm, en jij?' Hij lachte even. Die kennismakingsgesprekjes gingen altijd zo moeizaam, had hij het gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 9:12 am

Fritz had warme handen, waardoor Christey het gelijk wat warmer kreeg. "Oh, okey, nog niet zo super lang dus" zei ze met een lachje. "Ik wil je wel rondleiden als je wilt" zei ze. "Ik ben hier al ehm.. iets van een jaartje. Of janger, nouja ik weet niet meer" zei ze verontschuldigend. "Vind je het wel een beetje leuk hier?" vroeg ze met een zachte stem. Ze keek in Fritz zijn ogen die nogal vermoeid keken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fritz

Fritz


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 09-06-10

De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitimezo jun 13, 2010 9:28 am

Fritz luisterde glimlachend naar haar uitleg. Een rondleiding zag hij wel zitten. 'Klinkt goed,' zei hij en lachte zachtjes. Bij haar vraag moest hij nadenken. Hij had pas nog verklaard aan Val hoe stom hij het hier vond, maar eigenlijk.. Viel het nog wel mee. Hij kende nu meer mensen. Coole mensen, verrassend genoeg. En ja, nu was Christey er. Dat zorgde ook wel voor een opkikker. Al hoopte hij dat hij niet door zijn gevoelens later ook weer tegen de grond zou gegooid worden. 'Ja, ik begin het leuk te vinden,' zei hij en keek haar aan. Hij had zich voorgenomen nadat hij Val had weggebracht te gaan slapen. Hij was ook wel moe, eigenlijk. Maar nu was Christey er, en hij wou haar nu niet laten weggaan. 'Zullen we anders.. Ergens heen gaan misschien?' Ze stonden daar maar wat ongemakkelijk op de gang. Hij wou best nog opblijven om met haar ergens heen te gaan. Hij had het tenminste durven vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kleine hal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kleine hal.   De kleine hal. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kleine hal.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: RPG :: Het huis-
Ga naar: