Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rozentuintje

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimeza jun 12, 2010 12:07 am

Micha hield van het geluid van een piano maar had nooit over wogen om het te leren. Wel had haar moeder er op gestaan dat ze het echter eens moest proberen, maar gitaar leek haar toch beter af te gaan.
Micha moest lachen. 'Ik heb nog geen harten verovert hoor', zei ze grinnikend. 'En ik vind mezelf wel een prof in gitaar spelen', zei ze met een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimeza jun 12, 2010 3:30 am

'Onbewust dan?' Davin grijnsde eens naar haar en ging terug op zijn zij liggen zodat hij beter naar haar kon kijken. 'Dat wil ik dan wel eens een keer horen.' Gitaar vond hij maar al te mooi... Zelf was hij iemand die van rock,alternatieve en punk muziek hield. Ja,raar dat hij piano speelde... Maar dat instrument stond hem altijd al aan en niet dat hij heel de tijd klassieke liedjes speelde. In tegendeel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimeza jun 12, 2010 6:39 am

Micha keek hem fronsend aan. 'Onbewust? Could be..', zei ze met een grijns. Toen Davin weer over haar gitaar begon kwam er een grote glimlach op haar gezicht. 'Duh, denk maar niet dat je daar onder uit komt', zei ze grinnikend. Ze woelde weer met haar hand door zijn haar, Micha had iets met zijn haar. 'Maar dan wil ik jou ook horen spelen', zei ze met een scheve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimeza jun 12, 2010 8:08 am

Davin lachte en kietelde over Micha haar buik. 'Ik ga eerst jou horen spelen en dan zal ik misschien wel een keertje voor jou spelen. Heel misschien.' Hij grijnsde even en keek toen weer in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimeza jun 12, 2010 8:13 am

Micha kon absoluut niet tegen kietelen en kromp lachend in elkaar. 'Nee niet misschien! Je moet gewoon', zei ze grinnikend. 'En anders laat ik je het gewoon doen met mijn creapy krachten', een valse grijns speelde om haar lippen en ze keek terug in Davins heldere oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimeza jun 12, 2010 8:16 am

'Kom dan maar mee.' Davin zijn ogen stonden vol pret en hij stond op. 'Laten we naar de koepel gaan,daar staat een piano...' Liever geen krachten op hem, maar aan de andere kant weer wel... Hij rende al de brug over voor naar de koepel te gaan. 'Kom op Micha!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimeza jun 12, 2010 8:21 am

Micha grinnikte en sprong overeind. Ze had geen idee waar Davin heen wilde gaan. Iets van een piano koepel hoorde ze in haar hoofd, ze was er nog nooit geweest dus rende ze maar achter Davin aan, die nogal snel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimeza jun 12, 2010 8:26 am

(Verder in koepel?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimeza jun 12, 2010 8:26 am

(jup)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 1:51 am

-NEWNEWNEW-
Chase liep over het pad en bekeek de vele rozen, de geur van de bloemen kroop in zijn neus. Chase niestte even. "Hooikoorts" mompelde hij en wreef met zijn wijs vinger onder zijn neus. Chase maakte het niet uit dat hij nu zou niezen hij wou gewoon even buiten zijn. Hij had zijn gitaar mee, misschien kon hij rustig nog wat spelen. Hij liep naar een stenen bankje in een ronding van het pad en ging hier op zitten, Hij begon wat akkoorden te spelen. Hij ging op in zijn spel en begon ook zacht mee te zingen, het was een bekend nummer wat hij had leren spelen. Zijn stem leek nog behoorlijk op die van de zanger, in ieder geval dat zei zijn zusje altijd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 4:21 am

Christey liep over het bruggetje en keek naar wat rozenstruiken. Het was er heerlijk als je even wilde ontspannen. Ze liep naar een klein paadje en hoorde het geluid van een gitaar. Even bleef ze staan en plukte ze snel een roos die bijna dezelfde kleur had als haar haar. Ze hield de rood even vast en zette 'm toen in haar haar. Ze bleef naar de muziek luisteren die werd gespeeld. Het deed haar denken aan Jakob die wat speelde, maar dit keer was het Jakob niet. Ze liep even door en zag een jongen zitten met een gitaar. Hij zong wat mee met het liedje. Dat ene liedje. The man who can't be moved. Christey wilde de jongen niet storen maar de muziek trok haar mee. Ze ging rustig zitten naast de jongen, ookal kende ze hem helemaal niet, en zette beide haar handen achter zich op het bankje. Ze keek recht vooruit, terwijl de muziek haar vermaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 5:52 am

Chase keek even naar het meisje die nast hem kwam zitten, hij speelde gewoon rustig verder. Ze leek het wel mooi te vinden. Het meisje was behoorlijk knap, zijn ogen werden naar de bloem getrokken die bij haar haar pasten. Haar ogen waren diep en helder, het leek net alsof ze dwars door je hen kon kijken. Zijn gedachten werden weg gezogen alsof al zijn andacht naar haar toe ging. Chase speelde de laatste akkoorden en keek toen het meisje aan. "Ik ben Chase"
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 6:00 am

Christey keek voor zich uit en keek naar de jongen toen hij stopte. Hij had een lief gezichtje vond ze. "Hi, Christey" zei ze met een lachje. "Speel je al lang gitaar?" vroeg ze aandachtig. Chase kon goed en amuserend spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 6:09 am

"Sinds mijn 6de geloof ik" zei hij nadenkent en keek haar toen met een glimlach aan, "Ook van het weer aan het genieten?" vroeg hij, idioot! galmde door zijn hoofd, dat vraag je toch niet je bent geen opoe! Chase begon zenuwachtig zacht te lachen. "Let maar niet te veel op mij, ik ben niet zo goed met anderen mensen" zei hij en keek haar aan. "Vooral niet met mensen die zo mooi zijn" weer kon hij zichzelf voor zijn kop slaan, "Ik bedoel.." zei hij onhandig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 7:17 am

"Wow, en je bent nu ehm.. 17 denk ik? Nouja zo zie je er wel uit" zei Christey met een lachje. "Nouja niet zo zeer van het weer, eerder van je muziek haha" zei Christey lachend. De jongen was best relaxed. Zo kwam hij tenminste wel over. "Awh maakt niets uit hoor, en dankje wel" zei Christey met een speelse lach. Ze werd er een beetje verlegen van, want ze was het niet gewend dat mensen haar mooi vonden. "Ben je al lang hier, in 't huis zeg maar?" zei Christey chillend. Ze keek naar hoe twee vogeltjes met elkaar vlogen. Schattig dacht ze. De rode en roze rozen waren prachtig deze tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 8:08 am

"Niet zo heel lang, een week of 2 denk ik" zei hij en keek naar zijn gitaar, Zijn vingers gleden over de snaren zonder ze aan te slaan. Zijn ogen gingen naar de bloemen die voor hem stonden. Een kriebal kwam in zijn neus en hij begon te niezen. "Sorry ik heb hooikoorts let er maar niet te veel op" zei hij terwijl hij zijn neus snoot in een zakdoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 8:20 am

"Aha, volgens mij heb ik je wel eens eerder gezien" zei ze. Ze begon te lachen. "Oh, hooikoorts. Jakob heeft het ook, het is zo grappig om te zien hoe hij dan opeens veranderd in een opgezwolle vis" zei ze lachend. "Welk liedje ga je nu spelen?" zei ze enthousiast. Ze had zin om rustig te worden tijdens een leuk en relaxed liedje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 9:25 am

"Heb je verzoekjes?" zei hij glimlachend, Zijn hand gleed naar de hals van zijn gitaar klaar op te spelen. Hij was benieuwd wat ze zou zegen en of hij het wel zou kennen.

____
me youtube doet het niet -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 9:30 am

"Verzoekjes.. Altijd!" zei ze lachend. Maar welk lied zou ze nu willen horen? "Kan je iets van Green Day ofzoiets?" vroeg ze. Ze wilde graag iets van hun horen aangezien haar iPod half dood was en alleen enkele nummers af speelde.

(O that sucksss. Achja ahah misschien doet ie het zo weer D:!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 10:13 am

Chase begon de akkoorde van 21 guns te spelen, "is deze goed?" zei hij en speelde rusitg verder. "Jij mag zingen" zei hij een beetje lachend, want als hij nu zou zingen zou hij ontzettend gaan niezen want de wind stond in deze richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 13, 2010 10:25 am

"Wow, perfect!" Bij de rest van de zin moest ze even slikken. Zal ze gaan zingen? Achja, het maakte niet zoveel uit. "Do you know what's worth fihighting for? When it's not worth dying for?" zo zong Christey het hele liedje. De uithalen die ze maakte waren perfect voor haar gevoel, en ze zong het liedje mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimema jun 14, 2010 8:39 am

Chase speelde rustig verder en luisterde naar het stem geluid van Christey, "Je kan behoorlijk goed zingen"zei hij en glimlachte. Hij speelde en maakte kleine foutjes. Kom op Chase zo goed mogelijk spelen herhaalde hij steeds door zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimema jun 14, 2010 8:49 am

"Thank you!" zei Christey en ze lachte lief. "Waren die zanglessen toch nog ergens goed voor" zei ze terwijl ze haar hoofd sarcastisch heen en weer schudde. "Jij kan er trouwen sook wat van hey, laat nog eens wat horen" zei ze lachend. Ze ging nu wat beter op het bankje zitten aangezien haar armen een beetje pijn deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimema jun 14, 2010 11:33 pm

"Dit is een nummer van 3 doors down" zei hij en begon te spelen. Omdat hij niet zeker wist of ze dit nummer kende begon hij maar met zingen hij zou het vanzelf horen als ze het ook kende. "Het is eigenlijk een nummer wat op de elektrice gitaar moet" zei hij bij een stukje waar geen zang was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 15, 2010 6:21 am

'Vet!' zei Christey enthousiast. 'Nah ik ken ze een beetje van naam, maar verder niet echt' zei Christey. Het begin van Chase vond ze leuk, dat deuntje. 'Ach, jij bent zo goed dat je het ook wel op een acoustische kan' zei Christey met een lach. Ze genoot van de muziek die Chase maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rozentuintje - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rozentuintje
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: RPG :: De tuin-
Ga naar: