Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rozentuintje

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 06, 2010 4:39 am

Davin keek Micha aan. 'Stout meisje.' Hij grijnsde. Eigenlijk had hij ook nog wat van dat spul nodig. Een keertje. Ach,vanavond kon hij misschien naar die ene tent gaan... Hier blijkt het erg geliefd te zijn of wel nog een keertje naar het park.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 06, 2010 4:43 am

Micha grijnste. 'Ik kan wel even snel wat halen', zei ze met een twinkel in haar ogen. Diep van binnen wist ze dat ze er niet aan moest beginnen, maar haar verslaving was veel te groot om in een klap te stoppen. Daarbij een jointje was niet zo erg geweeest, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 06, 2010 5:05 am

Aan drugs was ze dus verslaaft? Ooit moest ze er wel overeen komen. 'Heb je het hier liggen?' Like in haar kamer? Oké Micha had dus veel lef. 'Je doet maar...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:04 am

Micha moest forceerde een lachje bij het woord verslaafd dat ze in zijn hoofd hoorde galmen. 'Ja.. verslaafd', mompelde ze.
Ze ging er niet verder op in en sprong vrolijk op van de bank. 'Oke wacht hier ik ben zo terug!'.
Hoewel Micha geen speciale kracht had dat ze super snel was, kon ze toch redelijk hard rennen en was in een mum van tijd weer terug met een klein groen zakje in haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 06, 2010 9:41 am

Davin had meteen spijt van wat hij zei,nee dacht. 'Het speet me vandaar net... Ik was even vergeten dat je gedachten kon lezen. Ik let er niet echt op en dan krijg je dus dit.' Hij zuchtte en keek naar het groen spul en daarna naar Micha. Hier ging hij nog hardere hoofdpijn van krijgen maar hij zou alles vergeten voor even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 06, 2010 10:48 am

Micha lachte even. 'Geeft niet, ik ben er aan gewend dingen te horen die ik liever niet wil horen', zei ze terwijl ze zich concentreerde op het wiet die ze zo goed mogelijk in het vloeitje te krijgen waarna ze er tabak bij deed en het tippie zo goed mogelijk op zijn plaatst hield. Gelukkig stond er amper wind anders had ze het nog wel een paar keer op nieuw kunnen doen. Voorzichtig rolde ze hem dicht en stak hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 06, 2010 10:52 am

Davin likte zijn lippen even af en keek naar Micha. Het was misschien beetje een raar zicht,maar wat boeide het? 'Dat suckt dan weer... Kan je hat laten ophouden? De stemmetjes?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 06, 2010 10:54 am

Micha proefde eerst de ontzettend ranzige smaak van wiet in haar mond en blies toen het rook wolkje uit. Ze gaf de joint aan Davin en dacht even na over zijn vraag. 'Soms.. ik hoopte hier te leren er controle over te houden'.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 8:02 am

Davin nam een trek. Dit spul was hij niet gewoon en het leek hem even te verstikken,maar van hoesten was geen spraken. Altijd moest hij er even aan wennen. Hij blies de rook stilletjes uit en nam nog een hijs. 'Ik weet niet echt wat ik allemaal met het mijne kan doen. Het is zo'n domme gaven...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 8:28 am

Micha nam zelf ook nog een hijsje en keek hem van op zij verbaast aan. 'Tuurlijk niet, alles wat je op tv of ergens anders kun je na doen! Dude.. je kunt een vette ninja zijn of .. een ballerina!', zei ze plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 8:38 am

'Sure.' Davin lachte. Begon het wiet al te werken bij haar? 'Ik kan alles nadoen wat ik wil. Behalve dan Harry Potter ofzo na doen. Zo'n bezem zou wel vet zijn. Zou ik ook vampiers na kunnen doen en echt mensen leegzuigen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 8:41 am

Micha begon een beetje dom te grinniken en hield hem de joint weer voor. ; Ha, ik zie jou al op een bezem. Sjoeff!', zei ze lachend. 'Iel ik zou nooit mensen willen leeg zuigen?', haar gezicht veranderde alsof ze in een zure citroen beet en keek hem vies aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 9:01 am

'Die Edward is toch like zo geliefd bij veel meisjes? Zou ik eindelijk ook eens succes hebben.' Davin nam nog een hijs of twee en gaf het stickje weer aan Micha over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 9:29 am

Micha schudde haar hoofd. 'Oh please, wat geliefd hij is een en al fake. Jij daar in tegen.. ', zei ze met een brede grijns. Ze boog zich iets naar zijn oor toe, 'ik denk dat jij genoeg succes hebt', fluisterde ze in zijn oor.
Ze nam de joint weer aan en nam zelf ook een hijsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 10:48 am

Davin lachte om haar woorden. 'Je kan goed liegen,schoonheid.' Hij ging ontspannen op de bank zitten en liet zijn hoofd naar achter vallen. Lekker ontspannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 11:04 am

Micha grijnste en keek hem even aan. 'Misschien lieg ik ook wel helemaal niet', zei ze terwijl ze weer een hijsje naam. Davin was absoluut geen lelijke jongen, maar Micha zei nog wel eens dingen waarvan ze niet helemaal zeker van was als ze stoned was. Weer hield ze het jointje voor zijn neus. Haar ogen waren redelijk rood en ze staarde een beetje grijnzend voor zich uit. Heerlijk stoned zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 11:13 am

Davin nam het korte jointje over en nam er een paar flinke hijsen van. 'Overdrijven dan?' Hij grinnikte. Zijn hersenen waren leeg. Zo heerlijk niks meer denken of voelen. Vrijheid,misschien is dit wat hij voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 11:16 am

'Nah, ik overdrijf nooit!', zei hij terwijl ze zijn vinger in de lucht stak alsof ze een strenge juffrouw was. Ze nam een hijs van de joint en blies het rook in wolkjes. 'Maar ja, je bent gewoon knap. Amen!', zei ze stom lachend.
Weer nam ze een hijs maar bewaarde het laatste hijsje voor Davin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 11:21 am

'Dank u wel,dank u wel.' Hij stond op en boog. Lief van der. Davin nam gretig het laatste hijsje en genoot er van volle teugen van. Spijtig dat het ding nu al op was... 'Jij mag er ook wel wezen Micha. Je bent wel schattig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 11:31 am

Micha lachte als een stonde garnaal en keek hem wazig aan. 'Grapjas!', grinnikte ze. Ze keek naar Davin die weer ging zitten en nam het compliment aan. Maar schattig?! Micha stond op en ging voor zijn neus op schoot zitten. 'Zei je nou.. dat dat je me schattig vond?!', vroeg ze half grinnikend. Ze probeerde quasi serieus te kijken maar het lukte voor geen zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 11:33 am

'Je hebt een schattig neusje?' Zei hij. Nou ging ze vast en zeker een rot opmerking over zijn neus maken,maar dat boeide niet. Ze zat dus op zijn schoot. Hmmm... Niet meer dan dat alsjeblieft. Ze waren nu niet echt bij positieve.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 11:36 am

Micha grijnste. 'Oh vind je, nou jou gezichtje is schattig', zei ze alsof het een vreselijk belediging was. Micha legde haar armen over zijn schouders en grijnste. 'En je haar is leuk'. Micha ging met haar andere hand door zijn haren heen die zacht aanvoelde en staarde hem weer stoned aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 11:41 am

Davin keek haar aan. Hij was misschien stoned,maar niet zo ver weg als Micha. Snel knipperde hij een paar keer. Dit was wrong. 'Jouw haar is mooi. Micha haal niet te veel in je hoofd...' Hij hield haar losjes vast. Voor hem was ze eerder een vriendin of iemand die erg knap was. Niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micah
Admin
Micah


Aantal berichten : 340
Registratiedatum : 25-05-10

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 11:56 am

Micha liet zich naar achter vallen en kreunde geïrriteerd. 'Why you're so boring? Let's have some fun', zei ze met een hoog stemmetje. Ze liet haar hand langs zijn wang glijden richting zijn borstkas en grijnsde breed.
Micha had toch geen idee meer van wat ze deed, en ze kon nogal ver heen gaan. Dat was het ergste geweest tijdens haar verslaving.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rieducazione.actieforum.com
Davin

Davin


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 02-06-10
Woonplaats : Op Mars.

Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitimema jun 07, 2010 12:04 pm

'Because I was always like that and that not gonna change. Deal with it.' Davin keek Micha aan. Zij hersenen werkte niet 100 procent,maar de drugs zorgde niet voor het gedeelte waar zoenen en verder bij kwam. Alleen het vergeten deel. 'So what was your plan? You can always try to make me to do it your way.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rozentuintje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rozentuintje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: RPG :: De tuin-
Ga naar: