Rieducazione
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Rieducazione

De heropvoeding school
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het rozentuintje

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedi jun 15, 2010 9:41 am

Chase lachtte om de reactie van Christey, "Acoustisch is precies het zelfde maar maakt alleen een ander geluid" hij stopte met spelen en zetten zijn gitaar opzij. Een warme zonne straal raakte zijn gezicht, het voelde goed aan om hier te zijn. Uit zijn ooghoek hield hij Christey in de gaten wat ze deed en of ze niet weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedi jun 15, 2010 9:51 am

'Ja inderdaad' zei Christey alsof ze vet veel van gitaren af wist. Nadat Chase zijn gitaar weg zette keek Christey onderzoekend naar hem. Hij was totaal niet lelijk ofzo, en was best het type wat ze leuk vond. too bad, ze had al met Jakob! 'So, vertel eens wat over je Mr. Guitar?' zei ze lachend. Mr Guitar.. Ik weet niet of je een nog dommere naam kon verzinnen, maar Christey kon het..
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 4:12 am

Chase glimlachte toen hij zijn bijnaam hoorde, "Ik ben dus Chase O’Mally, ik kom uit een klein dorpje in Engeland." Chase keek haar aan toen hij dit vertelde, "Ik zal ook meteen vertellen waar ik hier ben, Ik had nogal veel problemen thuis en kreeg dan woede aanvallen en met mijn krachten is dat niet zo goed als je dat combineert" zei hij en keek even kort naar zijn schoenen. "Ik weet niet wat je verder wilt weten" zei hij en keek haar met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 4:40 am

'ENGELAND!' gilde Christey nogal enthousiast. 'I love London' ze ze knikkend. 'Aha, awh dat sucks' zei Christey troostend. 'Ik zal gelijk wat over mij vertellen, ik ben Christey Nesser en ik ben zestien jaar. Ik kom uit Oakland, California. Amerika dus' zei ze lachend. 'Ik ben hier met m'n vriendje Jakob, eerst woonde we samen in California maar we waren een beetje uitgekeken, en we vonden dit alles wel een uitdaging' vertelde Christey. Ze keek Chase aan. 'Ik weet noet of je interessante dingen te vertellen hebt?' zei ze uitdagend met een lach. Chase was tof vond ze. Ookal kende ze hem nog maar net.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 5:29 am

Chase dacht na, "Iets interesants..hmm ligt eraan wat interesant is" zij hij en zag haar uitdagende blik, zelf begon zijn gezicht uitdrukking ook wat uitdagend te worden, "Wat zijn jou krachten?" vroeg hij benieuwd en bekeek haar. Ze zou best iemand kunnen zijn die kon gedachten lezen of kon helen dacht hij bij zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 5:30 am

'Tsja, dat mag je zelf bedenken' zei Christey lachend. 'Ja dat eerste' zei ze tegen Chase terwijl hij verder nieteens wat zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 5:37 am

Chase lachtte, "Zo zo en gedachtenlezeres" zij en met een glimlach. Chase keek uit zijn ooghoek naar een veld rozen verder op met witte rozen. Hij stond razend snel op en rende er naar toe hij plukte 1 van de bloemen en rende terug. Het leek net alsof er alleen wat knipperde en hij spontaan met een witte roos in zijn hand zat. "Lijkt me ook meteen duidelijk wat ik kan" zei hij en rook even aan de bloem, hij begon meteen te niezen. "Oeps..soms vergeet ik dat ik hooikoorts heb" zei hij wat ongemakkelijk en legde de bloem naast zich neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 5:41 am

'Jup' zei Christey lachend. Ze keek even naar de lucht en daarna met Chase, die opeens een roos in zijn hand had. 'Huh, o ja ahah' zei Christey die een beetje in de war was. Snelheid dus. 'Snelle Jelle! Of eh nouja.. Snelle Chase!' zei ze droog. 'Gezondheid!' zei Christey, ze keek naar de roos die Chase naast zich had gelegd en pakte hem. Ze bestudeerde de bloem even en legde hem daarna ook naast haar neer. 'Mooie bloem' zei ze met een korte lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 5:58 am

"Ik ga ook geen lelijke bloemen plukken" zei hij lachend, "En niet alleen snelheid maar ook kracht" hij keek uitdagend "Armpje drukken?" zei hij met een geeme grijns "Wedde voor 5 euro dat ik win?" Hij keek haar aan hij wist wel zeker dat ze niet inging met deze uitdaging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 6:33 am

'Haha, ja weet ik veul, jij bent vet snel!?' zei Christey lachend. Die Chase was ook een droogkloot zeg, maar het leuke is dat Christey droogkloten nogal leuk vind. 'Aha! Nouja ik wil het tóch proberen. Misschien win ik stiekem wel met m'n kippenarmpies' zei ze met een grote lach op haar gezicht. 'Dus hoe gaan we het doen.. Op onze knieën met onze armen op 't bankje?' zei ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 10:18 am

"Goed plan" zei hij grijsend, Hij ging al klaar zitten. "Ik hou me wel in hoor" zei hij glimlachend. Hij voelde dat zijn spieren klopte omdat hij wist dat hij zijn spierkracht wel in moest houden omdat hij anders haar arm door het bankje zou duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 10:32 am

Blozend ging Christey op haar knieën zitten en legde ze haar elleboog op het bankje. 'Is goed' zei Christey lachend. Ze pakte Chase's hand vast. Hij had warme grote handen. Christey hield van warme handen die je het gevoel gaven dat ze precies in jou handen pasten. Dat ze bij elkaar hoorde. Christey kneep in zijn hand. 'O god, ik kan dit echt niet hoor!' zei ze met een heen en weer schuddend hoofd. Ze probeerde zijn hand tegen de vlakte te duwen, maar het lukte niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 10:59 pm

Chase deed net alsof hij een beetje moeite had, dat was wel zo eerlijk vond hij. Maar nu had het wel lang genoeg geduurd naar zijn zin, alsof hij een boek opende legde hij zacht haar hand tegen het bankje. "Ik win" zei hij glimlachend. Het voelde best goed om haar hand vast te houden dus hij deed net alsof hij vergeten was dat hij hem vast had. "Maar ik hoef het geld niet, want bij snelheid hoord kracht" zei hij en keek haar aan. Toen hij haar terug zag kijken werd hij een klein beetje rood, alsof ze dwars door je heen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimewo jun 16, 2010 11:46 pm

Christey's hand raakte de bank aan en ze begon te lachen. 'Ja hey, da's niet eerlijk!' zei ze met een zielig gezicht. 'Awh oke haha' zei Christey glimlachend. Ze ging snel weer op het bankje zitten. 'Ken je het hier eigenlijk al goed?' vroeg Christey uit nieuwschierigheid. Soms moest ze dingen weten die gewoon helemaal niet belangrijk waren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 5:43 am

"Ik weet ongeveer we waar alles is" zei hij glimlachend, met haar in de buurt leek het wel alsof hij niet kon stoppen met glimlachen. Zelf ging hij ook weer op het bankje zitten, langzaam liet hij met tegenzin haar hand los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 6:28 am

'Oke, da's wel chill. Heb je zin om iets te gaan doen ofzo?' vroeg Christey met spleet oogjes. Ze keek nu recht de zon in, die omringd was met rozen. In haar hoofd spookte dat stomme liedje van Katy Perry.. California Gurls ofzoiets? Het deed haar wel aan thuis denken, maar bedacht toen wát haar thuis was. Jakob.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 6:39 am

"Wat wil je gaan doen?" vroeg hij met vragende ogen, hij zag dat ze moeitwe had met de zon, hij gin zo met zijn hoofd zitten dat de zon uit haar gezicht ging. "Is het beter zo?" vroeg hij en glimlachte weer eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 6:44 am

'Iets leuks! Hmm.. let me think' zei ze denkend. 'Ja, dankje wel lieve Chase' zei ze met een lieve stem. Chase was echt een cutie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 6:49 am

"Ik vind alles wel best" zei hij en ging even met zijn hand door zijn haar, het was behoorlijk warm zwemmen of een ijsje eten leek hem wel een goed plan maar Christey mocht wat bedenken. Hij voelde wind zacht over zijn rug blazen wat toch nog een beetje verkoeling gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 6:53 am

Christey had zo'n zin in winkelen. Al wist ze niet of Chase daar zin in had. 'Heb je ehm.. Misschien zin om te gaan winkelen?' vroeg ze aarzelend. Misschien leek Chase wel op álle jongens, die alleen maar achter je aan sjokte. She hoped this guy was different.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 6:54 am

"Zolang ik niet al de tassen hoef te dragen en we ook een ijsje gaan halen vind ik het best" zei hij en stond op. Hmm winkelen.. ik kan wel wat nieuwe broeken gebruiken dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christey

Christey


Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 01-06-10

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 6:59 am

'yo is deallll!' zei Christey vrolijk en ze stond op. Ze had in haar kleine tasje haar mobiel en portemonee, dus meer nodig had ze niet. 'Moet je nog iets halen?' vroeg ze aan Chase en ze liep alvast een klein stukje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chase

Chase


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 02-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat huis naast die andere.

Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitimedo jun 17, 2010 7:05 am

"Ik heb mijn portomonee standaard in me broekzak zitten, wie weet kom ik wel iets tegen dat ik wil hebben" zei hij en liep achter haar aan.

(winkels verder? :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rozentuintje - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozentuintje   Het rozentuintje - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rozentuintje
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rieducazione :: RPG :: De tuin-
Ga naar: